זה כבר רציני: עפולה רחוקה 2 נק' בלבד ממקום שמוביל לליגת העל

החבורה הלוהטת של יגאל אנטבי התקרבה לפסגה עם ניצחון חוץ 0:1 מול רמת השרון. אדריאן רוצ'ט כבש בפנדל והעלה את מאזנו האישי ל-7 כיבושים. הפועל נצרת עילית שוב איבדה נקודות יקרות אך נשארה בפסגה (0:0 ביתי מול עכו). צילום: אבי רביבו

ליגה לאומית בכדורגל: הקבוצה הלוהטת של יגאל אנטבי ממשיכה את העונה המופלאה שלה. הערב (ב') היא רשמה ניצחון חוץ 0:1 מול רמת השרון, ניצחון שקירב אותה עוד צעד לעבר שני המוקמות הראשונים שמובילים בתום העונה לליגת העל. מי שכבש את השער לזכות העפולאים הוא הקשר המצטיין אדריאן רוצ'ט, שהעלה את מאזנו האישי לשבעה כיבושים. הבלם גיזי דורבור והמגן אורי צעדון, שנעדרו במשחק הגביע מול בני יהודה בגלל כרטיסים צהובים, חזרו להרכב. יוריצה גרגץ הוסט לעמדת הקישור האחורי והחלוץ החדש שהגיע מנצרת עילית גל קעטבי פתח בחוד. בזכות הניצחון הפועל עפולה טיפסה למקום החמישי בטבלה (37 נקודות) ונכון לעכשיו היא מרוקחת 2 נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל.
בתוך כך, מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית, שהופתעה במחזור הקודם עם הפסד חוץ מול הפועל פ"ת, שוב איבדה נקודות יקרות, והפעם כשהיא סיימה בתיקו ביתי מול הפועל עכו (0:0).