ויצ"ו ניר העמק מציג: מצטייני פריפריה באונ' תל אביב

הישג כפול לבית הספר ויצ"ו ניר העמק, לאחר שחמישה תלמידי בית הספר יתקבלו לתכנית לימודים יוקרתית באוניברסיטת תל אביב רק על סמך תוצאות מבחני הבגרות, בנוסף זוהי הבעת הערכה גדולה בהישגי בית הספר. אסתי כהן, מנהלת כפר הנוער: "אלה הם פירות של עשייה חינוכית איכותית"

כפר הנוער ויצ"ו ניר העמק עמד בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד החינוך להשתתפות בתכנית "מצטייני פריפריה באוניברסיטת תל  אביב".
מטרת התכנית לאפשר לתלמידים מצטיינים, מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית, אשר הצטיינו בלימודיהם בחטיבה העליונה ונמנים עם חמישה התלמידים שעל פי ציון הממוצע שלהם בתעודת הבגרות דורגו בחמשת המקומות הראשונים במחזורם, להגיש מועמדות ואולי להתקבל ללימודים באוניברסיטת תל אביב באמצעות תכנית "מצטייני פריפריה". זאת בהתבסס על ציוניהם בתעודת הבגרות ללא צורך במבחן הפסיכומטרי.

אם כך, הישג זה הוא כפול.  אמירת הערכה והוקרה של משרד החינוך בבחירת ובאישור בית הספר כראוי ועומד בקריטריונים של התכנית, המתבססים על הישגים גבוהים, שמירה על טוהר הבחינות, אחוז מתגייסים גבוה, אחוז נשירה נמוך
וההישג שבהחלט חשוב הצלחת חמשת התלמידים שכל אחד מהם, בעל תעודה איכותית וממוצע ציונים גבוה ומכובד – אות הוקרה להשקעה והתמדה בלימודים.
התלמידים ייבחרו וירשמו לפקולטות השונות באוניברסיטת תל אביב ועל פי ציוני מבחני הבגרות והראיון האישי יתקבלו לפקולטות השונות.

• "מגיע להנהלת בית הספר והצוות החינוכי הרבה ברכות"

אסתי כהן מנהלת כפר הנוער ויצ"ו ניר העמק אמרה לאחר קבלת ההודעה כי:
"אין ספק כי זו אות  הערכה לבית ספרנו – בית הספר נבחר על פי התקדמותו במספר הזכאים לתעודת בגרות, על שמירה על טוהר המידות במבחני הבגרות ואחוז נשירה נמוך. ועל כך מגיע להנהלת בית הספר ולצוות החינוכי של הכפר הרבה ברכות לעשייתו. זכייה  והשתתפות בתכניות אלה הם פירות של עשייה חינוכית איכותית של לפחות שש שנים. אין לי ספק שהצלחות שכאלה רק מחזקות אותנו ונותנות לנו מוטיבציה להמשיך ליעדים נוספים בכל הכוח".

שמות התלמידים המצטיינים כפי שהועברו ע"י משרד החינוך הם: עמית בן משה מתל עדשים, מתן אבוטבול מגן נר, אביטל צ'שב מעפולה, דניאלה בוגוסלבסקי מעפולה, ואיתי יעקב מגן נר. שיהיה בהצלחה!