"ויהי אור": מערכת תאורה חדשה – מצומת יזרעאל ועד המושב מיטב

במסגרת זו 60 גופי תאורה חדשים הוצבו לאורכו של הכביש, וזאת לרווחתם ובטיחותם של אלפי התושבים המשתמשים בו

במסגרת קידום ומציאת פתרונות לבעיות תשתיות תחבורתיות בגלבוע, נכנסה השבוע לפעילות מלאה, מערכת התאורה החדשה שהוצבה לאורך כביש 6734, המקשר בין צומת יזרעאל ליישובי גוש יעל(בחבל בתענך)- אביטל, פרזון ומיטב. במסגרת זו 60 גופי תאורה חדשים הוצבו לאורכו של הכביש, וזאת לרווחתם ובטיחותם של אלפי התושבים המשתמשים בכביש, בכל ימות השנה. קו התאורה החדש מאיר את הכביש המשודרג, וכן את המדרכה החדשה שנבנתה לאורך של כ- 2 ק"מ (במקביל לכביש).

עובד נור ראש המועצה: "העבודות על כביש 6734, מסדירות את כל הכניסות ליישובי גוש יעל, וסיום פרויקט התאורה מהווה נדבך משמעותי בבטיחות ובאיכות החיים לאזור כולו, כאשר הכביש יואר לבטיחותם של הנהגים ולשיפור חווית הנסיעה בשעות הלילה, ולא פחות חשוב מכך- יהווה פתרון בטיחותי ואיכותי להולכי הרגל והעוסקים בריצה".

במסגרת עבודות התשתית להסדרת כביש 6734 (בשנה וחצי האחרונים), התבצע במקום ריבוד אספלט, הסדרת השוליים, תמרור, צביעה וסימון התקני בטיחות ושיקום מערכת הניקוז. כאמור, מעבר לעבודה על הכביש כלל הפרויקט גם בנייה של מדרכה רחבה ומוארת במקביל לכביש.

"זהו רגע משמח במיוחד". סיפר ארז בריימוק, מוועד מושב אביטל. "זהו ציר תנועה מרכזי עבור היישובים שלאורכו, ושנים רבות מידי הוא סבל ממפגעים תחבורתיים ובטיחותיים. כעת גם תושבי גוש יעל יכולים לבצע מגוון פעילויות גופנית, לאורכו של הכביש, בבטחה ובשלום".