התקציב של מגדל העמק: כ-1.3 מיליון, המטרה-מאבקי הצמרת

במגדל העמק ממשיכים לגבש סגל אטרקטיבי במטרה לחזור למאבקי הצמרת. המאמן אילן זוכה למחמאות ונושא השיווק והדוברות עבר שדרוג משמעותי בזכות קובי פורטל. היו"ר יוסי פורטל: "עובדים בצורה יסודית ואחראית. אנחנו מקווים לראות תוצאות במגרש." צילומים: הפועל מגדל העמק

עד לשריקת הפתיחה של ליגה א' צפון יש עוד הרבה זמן, אבל כבר מעכשיו ניתן להרגיש את הרוח החדשה שנושבת בהפועל מגדל העמק לקראת העונה שבפתח.
ההנהלה החדשה, ששמה לעצמה למטרה להחזיר את הקבוצה לצמרת הגבוהה אחרי כמה עונות מאכזבות במיוחד, הפיקה לקחים מטעויות עבר ופועלת בצורה אחראית ויסודית על מנת להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה. גם הבחירה במאמן המוערך אילן סויסה מוכיחה את עצמה לעת עתה. סויסה, שמתמצא היטב בליגה א' ומצוי בקשרים טובים עם לא מעט שחקנים, בונה בימים אלה סגל אטרקטיבי במיוחד, וזאת במטרה להצעיד את הקבוצה לעבר הצמרת הגבוהה.
גם בעניין של השיווק והדוברות הקבוצה קפצה כמה רמות בזכות העבודה המוקפדת של קובי פורטל, שלקח את הנושא לידיו הבטוחות והמקצועיות.
בכל הנוגע לתקציב הרשות המקומית בראשותו של אלי ברדה ממשיכה לספק תקציב מכובד וראוי לקבוצה הייצוגית. תקציב התמיכה בעונה הקרובה צפוי לעמוד על כ-1.3 מיליון שקלים, תקציב דומה למה שהיה בשנים האחרונות.
"אנחנו עובדים בצורה יסודית ואחראית ומקווים לראות תוצאות במגרש. במגדל העמק יש מוסר תשלומים גבוה. אנחנו עושים הכל על מנת לשמור על איזון כלכלי", אמר השבוע היו"ר יוסי פורטל והוסיף לגבי הצד המקצועי: "אנחנו סומכים על המאמן אילן סויסה. בינתיים הוא עושה עבודה טובה וצירף שחקנים איכותיים ואנחנו מקווים שהסגל הזה יוביל את הקבוצה לצמרת".

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|