התקציב של אסי גלבוע בעונה הבאה: כ-800 אלף שקלים

אחרי עוד עונה לא פשוטה בתחתית הטבלה שצפויה להסתיים ללא חריגה בתקציב, ל"חדש בעמק" נודע כי במועצה אזורית הגלבוע לא מתכוונים להגדיל את התמיכה בקבוצה. המנכ"ל עומרי הלוי: "עקרונית נשארנו בליגה. אני מרגיש תחושת פספוס מהעונה הזו"

ריח של סוף עונה מרחף באוויר: שישה מחזורים לסיום העונה הקבוצה מחבל תענך מדורגת במקום ה-11 בטבלה, מרחק 5 נקודות מהמקום ה-14 שמוביל בסיום העונה למבחני הישארות.
"זה עדיין לא גמור באופן רשמי, אבל עקרונית ניתן לומר שנשארנו בליגה", כך אומר מנכ"ל אסי גלבוע עומרי הלוי שבזהירות רבה מסכם עונה ונותן דרור לתחושותיו. "באופן אישי אני מרגיש תחושת פספוס מהעונה הזו, כי מבחינת פוטנציאל היינו שווים מקום גבוה יותר בטבלה. בחצי הראשון של העונה סבלנו מחוסר מזל ובעיקר מנאיביות. מעבר לכך, גם לקח לנו הרבה זמן להתחבר כקבוצה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יחד עם זאת, המנכ"ל עומרי הלוי גם שבע רצון ממספר דברים. "היו כמה יעדים שהצבנו לעצמנו וגם עמדנו בהם. כמו, למשל, התבססות על סגל צעיר, הישארות בליגה וכמובן עמידה בתקציב. את העונה הזו, ככל הנראה, אנחנו נסיים ללא חריגה. וזאת למרות ששילמנו במהלך העונה גם על חובות עבר".
בעניין אחר. המאמן רז משולם, שהגיע במהלך העונה במקומו של מוריס אוזן, זוכה להערכה אצל ההנהלה, אך עדיין לא ברור אם הוא יישאר עונה נוספת בקבוצה. "אנחנו נדון בנושא המאמן רק לאחר סיום העונה. כרגע לא ברור מה יהיו דרישותיו של המאמן לקראת העונה הבאה והאם הוא בכלל ירצה להישאר כאן", אומר המנכ"ל.
בשנים האחרונות הקבוצה בילתה רוב הזמן בירכתי הטבלה, החליפה מאמנים לעתים תכופות והייתה עסוקה בעיקר במלחמת הישרדות. על מנת לשנות את פני הדברים, גורמים במועדון מקווים שהמועצה אולי תגדיל, ולו במעט, את כספי התמיכות. וזאת על מנת לכוון גבוה יותר ולא להסתפק רק בהישארות בליגה.

• שכר שחקנים: 650 אלף שקלים ברוטו

אלא שבמועצה אזורית הגלבוע, כך נראה, לא ממש מתכוונים לגדיל את התקציב. על פי גורמים במועדון המועצה צפויה להעביר, בדומה לשנתיים האחרונות, תקציב מוערך של כ-800 אלף שקלים, תקציב צנוע בהשוואה לרוב קבוצות הליגה (שכר שחקנים 650 אלף שקלים ברוטו). "ביחד עם צור שלום, יש לנו אולי את התקציב הכי נמוך בליגה א' צפון. למרות זאת, העמדנו קבוצה לא רעה וגם לא חרגנו מהתקציב", אומר בסיפוק עומרי הלוי.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|