התיכונים בעמק יזרעאל ממשיכים להציג אחוזי זכאות גבוהים ביותר לבגרות

מנתוני הזכאות לבגרות שפורסמו לאחרונה על ידי משרד החינוך עולה כי התיכונים בשטחה של המועצה האזורית עמק יזרעאל ממשיכים להציג אחוזי הצלחה גבוהים בהישגים ובערכים המשתקפים מפעילותם

מנתוני משרד החינוך שפורסמו בתקופה האחרונה עולה כי התיכונים הגדולים בעמק, בהם לומדים רובם המוחלט של תלמידים תושבי העמק, מציגים אחוזי זכאות לבגרות גבוהים מהממוצע הארצי, אשר עומד על 68.2%: מקיף 'העמק המערבי' עם 86.7%, ישיבת תקוות יעקב עם 84%, מקיף 'עמקים-תבור' עם 82.6%, מקיף חקלאי נהלל עם 83.7% ומקיף ולדורף הרדוף, אשר מציג בשנים האחרונות קפיצה חדה באחוזים, עם 81.2% זכאות לבגרות.
"בראייה רשותית, תיכוני העמק ממשיכים להציג ממוצע זכאות לבגרות הגבוה מהממוצע הארצי", כך מספרת רחל שחורי, מנהלת אגף החינוך בעמק יזרעאל. "התמונה החינוכית של מערכת החינוך בעמק מעניקה ביטוי נוסף לעבודה המתמדת והברוכה בה לוקחים חלק משמעותי כל אנשי החינוך המצוינים שלנו ולא פחות חשוב מכך- התלמידים והוריהם".
בתוך כך, מספרת שחורי, כי בשנה האחרונה מתקיים תהליך פדגוגי-אסטרטגי מעמיק, לעיצוב מערכת החינוך של השנים הבאות בעמק. "כמועצה הכוללת בגבולותיה מספר
יישובים רב מאוד, אנו תמיד שואפים לזהות את הצרכים, הקשיים והמעלות של כלל תלמידינו ומוסדות החינוך בגזרתנו, אלה שזקוקים לחיזוקים נוספים, ואלה השומרים על אחוזי הצלחה גבוהים באופן עקבי. לשם כך, אנו מובילים במקביל תהליכים קצרי וארוכי טווח, ללמידה ושיפור המערכת החינוכית בהווה ובעתיד".