השתלת שיניים ביום אחד – יעיל ומהיר

היום יש טיפול מיוחד ויעיל שיאפשר לכם לחזור לשגרה גם לאחר טיפול פולשני כמו השתלה – השתלת שיניים ביום אחד. הטיפול נכנס לתודעה בשנים האחרונות ומאז צבר תאוצה וביקוש אצל הרבה מטופלים. מטבע הדברים, יש גילאים בהם השיניים הטבעיות שלנו כבר לא כמו פעם ועלינו להחליף אותן בשיניים מלאכותיות. איך מתבצע טיפול השתלת שיניים ביום אחד ועד כמה הטיפול יעיל ומהיר? תמונה: pixabay

הליך טיפול השתלת שיניים ביום אחד

התהליך מאוד פשוט ומתומצת. תחילה, עליכם לבחור את המרפאה בה אתם תרצו לבצע את הטיפול. יש לבדוק היטב את טיב ומקצועיות המרפאה, יש לבדוק שאכן מדובר ברופא מטפל שהינו מומחה המוכר למוסדות. לאחר מכן, השלב הראשון של הטיפול יתחיל בפגישה ראשונית עם הרופא המבצע את הטיפול. בפגישה זאת תוכלו לשאול את כל השאלות שלכם. הרופא המטפל יבדוק את מבנה הלסת, ויבדוק שאכן אתם מתאימים לטיפול זה. לאחר מכן, תשלחו לבצע את צילום ה CT המקיף, כך ניתן לראות את מבנה הלסת והשיניים באופן מדויק. לאחר שביצעתם את ההתאמה לטיפול נוכל להתחיל בתהליך ההשתלה. הטיפול הוא לא ארוך, מדובר על טיפול שעומד על מספר שעות בודדות וזאת בהתאם למבנה הלסת שלכם. בזמן טיפול זה כבר הרופא המטפל ייקבע את כל השתלים אל הלסת ועליהם ימוקמו הכתרים הזמניים. הכתרים הזמניים מתפקדים כשיניים רגילות לכל דבר ועניין אך לאחר הטיפול במשך כמה ימים יהיה אסור לכם לאכול מאכלים קשים או משקאות חמים. בינתיים, לאחר שהצילומים כבר נשלחו למעבדה, ייקח מספר חודשים עד שהרופאים המנוסים יבנו עבורכם את מערכת השיניים המותאמת בצורה מדויקת ללסת שלכם. לאחר שמערכת השיניים תגיע למרפאה, תוזמנו להתאמת השיניים ללסת ולאחר מספר ימים כבר לא תרגישו בהבדל ותוכלו לחזור לשגרה מלאה. לאחר שהטיפול הסתיים, יהיה עליכם להגיע אל המרפאה לביקורת ובדיקה שגרתית.

האם הטיפול באמת יעיל ומהיר?

לא רק שהטיפול עצמו מהיר (עד כ 4 שעות ויום אחד של טיפול), גם ההחלמה מהירה. הטיפול יעיל מכמה בחינות שונות. דבר ראשון, כל טיפול חודרני חושף את הגוף שלנו לזיהומים וטראומות, לכן מזעור הטיפול ליום אחד הרבה יותר נכון ובריא לגוף שלנו. בזכות טיפול השתלת שיניים ביום אחד, לא תפסידו ימי עבודה רבים ותוכלו לחזור לשגרה כבר ביום שלמחרת הטיפול. הכתרים הזמניים מאפשרים לנו ליהנות מאיכות חיים גבוהה עד שיגיעו השיניים הקבועות מהמעבדה. אמנם יש זמן המתנה בין החלפת הכתרים הזמניים עד להגעת השיניים הקבועות של מספר חודשים אך לא תבחינו בהבדל.

חשוב לציין

לא כל אדם מתאים לטיפול הזה. יש אנשים שמצבם הרפואי לא מאפשר להם ליהנות משלל היתרונות של טיפול השתלת שיניים ביום אחד. לכן שלב הייעוץ וההתאמה הוא חשוב ונחוץ.

 

נפל מגובה 3 קומות וחזר ללכת: "הרופאים במרכז רפואי העמק אמרו לי שאני נס רפואי"

|

במרפאה ובבית: המרפאה – שתומכת בחולים במחלות קשות ומונעת סבל

|