השר כחלון למירון: "בזכות האומץ שלך העיר עפולה פורחת"

כחלון התייחס במהלך ביקור עבודה שלו בעפולה לעתידה של העיר ואמר כי הוא צופה לה המשך עתיד ורוד

שר האוצר, משה כחלון, הגיע לביקור רשמי בעפולה בשבוע שעבר. במסגרת הביקור, ערך השר סיור ברחבי העיר עם ראש העיר יצחק מירון והנהלת העיר. מירון, כחלון ונציגי העירייה סיירו במרכז העיר ובחממה הטכנולוגית.
"לפני 5 שנים העיר עפולה היתה בשקיעה. האומץ שלך והיוזמה שלך שינו את המצב והביאו להצלחה חסרת התקדים של העיר בשנים האחרונות", במילים אלה פתח שר האוצר משה כחלון את סיורו בעיר עפולה בשבוע שעבר. עוד הוסיף כחלון: "הקשרים הטובים שיצרת בכלל משרדי הממשלה, עושים את שלהם ואני שומע בכל המשרדים שהשרים מוכנים להשקיע בעיר ולהיות חלק מהתנופה הגדולה שמאפיינת את העיר בשנים האחרונות. תושבי העיר שחיים פה אולי לא מרגישים את עוצמת התנופה אבל אנחנו שמגיעים לעיר כל כמה חודשים נדהמים בכל פעם מחדש לראות את הצמיחה, את השכונות החדשות, כל פעם רואים משהו חדש בעיר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כחלון התייחס גם לעתידה של העיר ואמר כי הוא צופה לעיר המשך עתיד ורוד: "העתיד של מדינת ישראל הוא בהיי טק, בחדשנות, קידמה ובמודרניזציה, יצחק מירון מבין ועושה את זה. העתיד הוא באקדמיה ברפואה ובמדע, גם כאן ראש העיר מבין ומבצע. אני מבטיח שכבר בתחילת נובמבר, מייד אחרי הבחירות, נשב ונשמע על הרעיונות שלך יחד עם משרדי הממשלה להמשך קידומה של העיר. אני מגויס, עפולה תהיה בירת ההיי טק של הצפון. העובדה שרבים מבני העיר חוזרים לגור בה, שזוגות צעירים רבים נרשמים לפרויקטים כמו מחיר למשתכן והפרויקטים הנוספים שלנו הם עדות לאטרקטיביות של העיר". כחלון הבטיח כי בפרויקטים החדשים של שיווק המגרשים תינתן העדפה גבוהה ביותר לבני העיר, בין אם זהו ביתם הראשון או שהם משפרי דיור שיזכו למלוא ההטבות וההנחות בקניית ביתם בעיר עפולה.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|