השבוע בעמק: תיאטרון משובח, מוזיקה מקפיצה וכוכבת ילדים אחת

פבלו רוזנברג והתקווה שש, ההצגות "פרק ב'" ו"שבטים" ומיכל הקטנה שתספר לילדים שלכם על מפלצות חביבות, כל אלה ועוד מחכים לכם בשבוע הקרוב על במות התרבות בעמק

• פבלו "שובר ת'ראש"

מתחילים עם הזמר פבלו רוזנברג שיגיע היום (שישי) לבמת הרדיו בר בבית קשת. הזמר יוצא במופע "נורמלי", מופע חדש המשלב את להיטיו מכל התקופות ועד לאלה מהאלבום החדש. זהו מופע סוחף, אנרגטי ומרגש הכולל את כל רפרטואר הלהיטים שלו כולל נר על החלון, בין ערביים, בדמעות שאת בוכה, שובר ת'ראש, שפוט שלך, מלדיטה לונה, ילדונת, אל תדאגי לי אמא, כשאני מתאהב, והלהיטים החדשים : איזה עולם שמח, נורמלי, ו-כל אחד יכול.

לפרטים נוספים על המופע בלוח האירועים

פבלו רוזנברג מגיע לבית קשת
פבלו רוזנברג ברדיו בר

• העיקר התקווה

התקווה 6, ינחתו ביום שבת על במת בית המרזח ברמת ישי. הלהקה מזמינה אתכם לראות ולחוות בהופעה, את מה שכל כך הרבה כבר יודעים – הופעה נוטפת אדרנלין, אנרגיות שיא, שמחה בכמויות מסחריות וכישרון מתפרץ. הלהקה שגרמה לכולם להתאהב בה, שרק לאחרונה אף נבחרה לאחת מ 5 האומנים האהובים על חיילי צה"ל וזכתה בתואר "השיר המושמע ביותר" בפרסי מדיה פורסט, ונבחרה בכל המצעדים ותחנות הרדיו כלהקת השנה.
הלהקה האהובה שב-10 שנים האחרונות לא נחה, 5 אלבומים, מאות הופעות, כולל הופעות בפסטיבלי ענק הנחשבים בעולם כמו ה– life festival בפולין rototom sunsplas, בספרד, בברזיל ובארה"ב.

התקווה 6
התקווה 6

עם להיטי ענק שהפכו להימנונים כמו: "אם אפגוש את אלוהים", "לילה לבן", גרסת הכיסוי ל"אני אשיר לך שיר", "שו'יה שו'יה", "כל יום מחדש" בפרדסים של גן עדן", "קול ישראל" וכמובן 5 להיטים מהאלבום החדש "הכי ישראלי", כולם! מובילים ברשימות ההשמעה בכל תחנות הרדיו, והגיעו למקום הראשון בכל המצעדים: עוד פעם פעם, הכי ישראלי, מה שיהיה יהיה, בעולם שלה, שימי לי עוד רום.
"התקווה 6"- השילוב המושלם של שירים מעולים, כישרון ענק, כריזמה סוחפת, שחרור והרבה הרבה שמחה כנה ומחוברת רגש והכל מגיע לידי ביטוי בהופעותיה האנרגטיות והמלהיבות.

לפרטים נוספים על המופע בלוח האירועים

• מיכל הקטנה- גדולה

עוברים לשטח הילדים. בראשון תגיע להיכל התרבות בעפולה מיכל הקטנה עם המופע "מיכל הקטנה והמפלצות". זהו מחזמר חדש מבית היוצר של ערוץ הופ!: "היה הייתה ילדה שמאוד אהבה לציר. וכשהיא צירה הציורים שלה התעוררו לחיים בממלכה קסומה, ממלכת פלא-פלצת. יצורים קסומים, מפלצות חביבות, לכולם היה מקום בעולם הצבעוני והמשעשע שמיכל הקטנה יצרה.

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה

אולם יום אחד, מיכל כעסה על אחיה הגדול וצירה את פית הכעס, וכל האחים הגדולים נעלמו מארץ פלא-פלצת. האם תצליח מיכל הקטנה, כשלצדה פוגו וטריק ושאר החברים, לגבור על פית הכעס ולהשיב את החיוך והשלווה אל פלא-פלצת? מחזה מוזיקלי עשיר וצבעוני, בשלוב עם עולם אנימציה ייחודי, בובות מרהיבות, שירים אהובים ומכרים לצד שירים חדשים, ועוד המון הפתעות ורגעים בלתי נשכחים.

לפרטים נוספים על המופע בלוח האירועים

• פרק ב' בגלבוע

עוברים לתיאטרון: ההצגה פרק ב', תעלה ביום שלישי בית ציזלינג – בקיבוץ עין חרוד מאוחד בגלבוע. זוהי קומדיה רומנטית – מצחיקה ומרגשת המספרת על ג'ורג', אלמן טרי, שחוזר מנסיעת התאוששות בחו"ל. ג'ני, גרושה טרייה, חוזרת מנסיעת התאוששות אצל ההורים. לאחר לחצים כבדים מצד ליאו – אחיו ופיי – חברתה הטובה, הם נפגשים ומתאהבים. אבל החיים הם לא ירח דבש בשביל הזוג הטרי, הניסיון של שניהם להשתחרר מפרק א' ולהתחיל פרק ב' בחייהם, מזמן לבמה סיטואציות מצחיקות ומרגשות עד דמעות.

פרק ב‘ - תיאטרון באר שבע באולם הקמרון
ההצגה פרק ב‘ – בגלבוע

המחזה הנפלא פרי עטו של אשף הקומדיות האנושיות ניל סיימון (טירונות בלוז, יומן חוף ברייטון, אבודים ביונקרס) עלה בהצלחה בעבר על במות הארץ והעולם ואף זכה לגירסא קולנועית בכיכובם של מרשה מייסון וג'יימס קאן

לפרטים על ההצגה בלוח האירועים

• שבטים בעפולה 

נשארים בתיאטרון: ביום שלישי תעלה ההצגה "שבטים" בהיכל התרבות בעפולה. מה קורה כשצעיר חירש, בן למשפחה שומעת, מתאהב בבחורה שומעת, בת להורים חירשים? בילי, צעיר לונדוני חירש, גדל בחברת שומעים, הוריו לא לימדו אותו את שפת הסימנים ואילצו אותו להתכחש לשונות שלו. כשהוא מתאהב בסילביה, השולטת בשפת הסימנים, היא מלמדת אותו את השפה שנמנעה ממנו, ומשנה את הערכים שעליהם גדל.

שבטים - בעפולה
שבטים – בעפולה

האם יש סיכוי לאהבה בין נציגים משני שבטים כל כך שונים? דרמה חברתית מרתקת מאת מי שנחשבת לעתיד המחזאות הצעירה בלונדון, המציבה שאלות נוקבות על היחס של החברה לשונה שבתוכה. המחזה זכה בפרס המבקרים של ניו יורק ובפרס גילדת תיאטרוני אוף ברודווי.

לפרטים על ההצגה בלוח האירועים

"מבלים בעמק"  – לוח האירועים של האירועים בעמקים

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|