פלאש! – אוראל מתפנקת בג'קוזי, דרור שינו טופלס והקואץ' שקיבל דו"ח מפחיד

רומנטי: אוראל אליהו, הצמודה של שלומי פרץ מבית שאן, חגגה השבוע יום הולדת 24. הבחור לא נשאר אדיש לאיוונט ודאג לארגן לה יום פינוק למהדרין בספא בגלבוע. בחור משקיע.

 

המאמן אנטולי חילוב הגיע ביום ראשון האחרון לפארק העירוני בעפולה בכדי לקחת חלק בטורניר קט-רגל. בדרך חזרה לרכב המתינה לו הפתעה לא ממש נעימה בדמות דו"ח חנייה ע"ס 250 שקלים. לא נעים.

 

 

.דרור שינו הצילו את המציל
האיש מאסי גלבוע  דרור שינו בעמדת  המציל

הצילו! המדור לא יודע לשחות: החובש של אסי גלבוע דרור שינו משקיף על הבריכה במגן שאול מעמדת המציל. 

 

• חולה על עצמו: בכיר מעולם הספורט בעמק שלא ממש אוהב להישאר צנוע, מתכנן לרכוש גב זהב מלא לאייפון עם חריטה של שמו. על אהבה עצמית שמעתם???

• נפרד מהסמל בדמעות: מקורותינו  מספרים כי הקולגה קובי פורטל, אוהד שרוף של ריאל מדריד, היה לו קשה להיפרד מהשוער איקר קסיאס ומתחת לרדאר שלנו הזיל כמה דמעות. בחור רגיש.

 

אור דניאל. ישאר עד לעליית הליגה
אור דניאל. ישאר עד לעליית הליגה

↑ אחת ההחתמות היותר מעניינות של הפועל עפולה היא הארכת חוזהו של איש המשק המסור, אור מרדכי, שממשיך לעונה חמישית במועדון. אגב, אור הבטיח להישאר עד שהקבוצה תעלה לליגת העל. נחכה ונראה.

 

 יש לכם ד"ש מבולגריה: בזמן שאתם עבדתם קשה, הבועט אליאב דהן והצמודה שלו דניאל בורגאוקר דיגמנו את החיים הטובים בורנה. מה רע?

• ריספקט: העפולאי דני פרידמן, אלוף ישראל בחתירה התחרה בלוצרן, שוויץ, וסיים במקום ה-12 בזמן של 7:07.07 דקות. נא להסיר את הכובע ולהריע לו.