"הפעילות הענפה תמשיך ותתעצם": הרמת כוסית ב"שחקים" עפולה

דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים, עלה לבמה עם עשר ברכות מיוחדות לקהל הרחב: "אני מברך את הצוות היקר והמסור על הפעילות לאורך השנה"

רשת המתנ"סים שחקים עפולה, ערכה בשבוע האחרון הרמת כוסית לכבוד חג הפסח. האירוע התקיים בבית אשכול בעפולה עלית בנוכחות ראש העיר אבי אלקבץ, יו"ר הדירקטוריון, אלי מלול, רב העיר שמואל דוד,  הנהלת העיר, חברי המועצה, השותפים ואנשי צוות. במהלך האירוע, בירכו הנהלת העיר את פעילות הרשת, הרכב הביג בנד, מבית הקונסרבטוריון העירוני, הופיעו עם שיר מיוחד ובית הספר לריקודים סלונים מבית סאולוס אף הכינו מופע ריקודים סלונים מיוחד. את האירוע סגרה ארוחה חגיגית שהכינו צוות שחקים שכללה שפע של מאכלי עדות.
אלקבץ, בירך את הפעילות של הרשת בעיר ואת מנכ"ל הרשת דניאל בן, ואף הכריז באופן רשמי על העברת תחום הספורט העירוני לידי הרשת: "בחודשים האחרונים מאז חזרתי לתפקיד גיליתי כאן שחקן משמעותי במרחב העירוני. לשחקן הזה קוראים "שחקים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אני רואה את הפעילות המבורכת ויודע שאני יכול להיות בטוח שהפעילות הענפה רק תמשיך ותתעצם. אני מברך את ידי המנכ"ל, דניאל בן, וקורא לכם, צוות שחקים, תמשיכו בעשייה הנפלאה שלכם".
יו"ר הדירקטוריון, אלי מלול בירך את השותפים לדרך ואמר כי "הפעילות הענפה של הרשת מחזקת את העובדה כי הנהגת העיר הנוכחית שמה לעצמה את נושא התרבות הספורט והחינוך הבלתי פורמלי בראש סדר העדיפויות ורשת "שחקים" מהווה את עמוד התווך בנושאים הללו והיא מודל לערים נוספות".
דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים, עלה לבמה עם עשר ברכות מיוחדות לקהל הרחב: "אני מברך את הצוות היקר והמסור על הפעילות לאורך השנה. אנחנו נמשיך ונוביל מגוון פעילויות מגוון גילאים. אני מברך את ראש העיר מר אבי אלקבץ והנהלת העיר על החזון אותו הם מובילים בעיר בחודשים האחרונים, יש כאן שותפות אמיתית, ואני מברך על כך"