הכי גבוה שיש: פסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע

הצלחה מרשימה לפסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע שנערך במהלך חול המועד סוכות במעיין חרוד. למעלה מ-10000 משתתפים נהנו ממטס ססגוני וצבעוני, מפגן צניחה ועוד שלל פעילויות

המועצה האזורית גלבוע, בהובלתו של שלומי אייל, ערכו גם השנה, את אחד האירועים הצבעוניים והמצליחים בארץ: פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי החמישי שיצא לדרך בחוה"מ סוכות וזכה להצלחה מרשימה. אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ נהרו לפסטיבל ומילאו כל פיסת דשא בגן הלאומי מעיין חרוד, בו גם ישנו באוהלים 5000 משתתפים..

בפסטיבל הצבעוני והמרשים שהתקיים בניהול ומימון מועצה אזורית הגלבוע לקחו חלק טייסי כדורים פורחים מרחבי העולם, ביניהם טייסים מבלגיה, אוסטריה, גרמניה וארה"ב. אותם טייסים חברו לטייסים מקומיים והמריאו למטס כדורים פורחים מרהיב שצבע את השמיים בשלל גוונים מרהיבים.

 

פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע
פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע מופע לילה מרשים

 

ביום הראשון לפסטיבל, עם רדת החשיכה התקיים מופע NIGHT GLOW מפעים, בו הכדורים עמדו על הקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקה בהם אש בשלל צבעים – חוויה ייחודית ויוצאת דופן שריתקה את הקהל.

הפסטיבל כלל גם אירועים מיוחדים ושפע פעילויות לכל המשפחה לצד שכשוך במי המעיינות ולינת שטח חווייתית. בין הפעילויות שהתקיימו: יצירות אמנות, מתופפים, מתנפחים, מופע לילדים ועוד.

 

פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע
"הפרוייקט של רביבו" עשו שמח, הרקידו את הקהל הרב

 

כמו כן, בערב הראשון של הפסטיבל נערכו מספר מופעים: המופע של להקת "הפרויקט של רביבו", "קברט טוטאל"- מופע עוצמתי וסוחף אשר הופק במיוחד לכבוד הפסטיבל, אקרובאטיקה אווירית חדשנית, להטוטי אש מהפנטים, ביט בוקס וקצב מקפיץ, יחד עם עוד המון הפתעות שחברו יחד לחוויה יוצאת דופן וראשונה מסוגה בארץ.
במהלך הערב ראש המועצה, עובד נור, ברך את המשתתפים ואמר: "אני שמח לארח את אזרחי המדינה ולהשקיע משאבים באירוע, שמאפשר הצצה נדירה לנופיה המרהיבים ביותר של ארץ ישראל. זכיתי לראות את הגלבוע במבט מלמעלה ומי שהיה שם הרגיש את האהבה שנמצאת באזור הפסטורלי הזה שבין השדות, ההתיישבות, העמקים וההרים שלנו".

פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע
מפגן אווירי מרשים בשמי התכלת בגלבוע, עשרות כדורים פורחים באוויר

ביום השני לפסטיבל, עם הנץ שחר, הקהל חזה בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני וססגוני שאין ספק שהשאיר טעם של עוד. כמו כן נערך מופע פיילונים, מצנחי רחיפה ואולטרא לייט. השנה, בפעם הראשונה בישראל- התבצעה במהלך הפסטיבל צניחה חופשית של צנחנים וצנחניות מכדור פורח לעיני הקהל הצוהל שהגיב במחיאות כפיים סוערות.

 

• שלומי אייל: "המשתתפים שנכחו בפסטיבל נהנו בו מכל רגע"

קרדיט רב לניהול הפסטיבל, המיזם וההפקה מגיע לשלומי אייל, ראש מנהל הספורט הרב תחומי בגלבוע, שדאג שהפסטיבל יזכה להצלחה כה מרשימה ויהפוך במרוצת השנים לשם דבר.

"הפסטיבל היה מעבר לכל הציפיות שלנו והוא זכה להצלחה רבה, כפי שהיה בשנים האחרונות", סיפר אייל, "האלפים הרבים שנכחו בפסטיבל נהנו מכל רגע ולשמחתי זכינו לקבל מהם תגובות מצוינות. כולם נהנו משלל הפעילויות ובין היתר ממפגן הצניחה הייחודי והמרתק שריתק את כל אלפי הצופים שנכחו בפסטיבל.
גם הטייסים שהטיסו את הכדורים התרשמו מאוד מהפסטיבל. בתחילה הם חששו קצת להגיע לישראל נוכח הרגישות הביטחונית, אבל בסיומו של הפסטיבל התמונה הייתה שונה אלפי מונים והם התרשמו מאוד מישראל והגלבוע.
הם גם הבטיחו לי שבכוונתם להפוך לשגרירים טובים של ישראל במדינות בהן הם יבקרו בעתיד ולדעתי זה חלק בלתי מבוטל מהצלחת הפסטיבל", סיכם אייל.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|