הפסח הזה כולו טיולים: לאן היום? שביל פרות החלב או חיפוש האפיקומן ב-"דרך העץ"

לאן מטיילים היום: צאו לסיור חוויתי בנושא החלב "בשביל פרות החלב" בבית לחם הגלילית, או בקרו באתר מקורות אשכול- מתקן הסינון המרכזי, הרביעי בגודלו בעולם, ותיהנו במסע מרתק אחר טיפת המים מהכנרת אל הברז בבית. אם רצונכם בפעילות פסח? פארק דרך העץ בשדמות דבורה לובש ירוק אביבי ועצי הפאולוניה פורחים. במהלך החג ייערך בפארק חפש את האפיקומן – במבוך הגדול והמאתגר של הפארק. אם עדיין לא בקרתם בקרקס החקלאי, מושב היוגב, עם שלל פעילויות בהם תוכלו ליהנות מהחיבור לטבע, למשפחה, לאתגר ולצחוק של החיים סדנאות ופעילויות שונות של קרקס וחקלאות מגוון מופעי קרקס מרשימים ומצחיקים לילדים ולמבוגרים כאחד

• שביל פרות החלב, בית לחם הגלילית

אצלנו ברפת הפרות כבר מתכוננות לפסח ואוכלות אוכל כשר לפסח כבר שלושה שבועות לפני הפסח. עכשיו, כשהכול נקי מצוחצח וכשר אנחנו ממשיכים לערוך את הסיורים האהובים בנושא חלב.
סיור חוויתי בנושא החלב "בשביל פרות החלב" בבית לחם הגלילית. שומעים למה ולמי נותנת הפרה חלב, לומדים לחלוב פרות בידיים, מניקים עגלים קטנים, מכינים וטועמים שוקו וחמאה טעימה על מצה ואפילו רואים רובוט חליבה החולב את הפרות לגמרי לבד – שיא הטכנולוגיה בעולם לחליבת פרות .
מחיר: למבוגר ולילד – 42 שקלים פתוח כל יום: החל מ – 10:00 בבוקר עד שעה 16:00 גם בימי ששי, ערבי חג וחופשות בתי הספר וגני הילדים. טלפון -04-9832437 פקס-049534120, צביקה – 0523275682

 אתר אשכול- מרכז מבקרים. צילום: באדיבות אתר מוא"ז עמק יזרעאל
אתר אשכול- מרכז מבקרים. צילום: באדיבות אתר מוא"ז עמק יזרעאל

• חברת מקורות, אתר אשכול- מרכז מבקרים, מול קיבוץ חנתון

"אתר אשכול" הוא אתר הדגל של "מקורות" בו ממוקם מתקן הסינון המרכזי, הרביעי בגודלו בעולם, המסנן את מי הכנרת לאיכות מי שתייה ברמה בין-לאומית. "מקורות" הקימה באתר מרכז מבקרים חדשני לכל המשפחה המאפשר לגלות את מסעה של טיפת המים מהכנרת אל הברז בבית.
הביקור כולל הדרכה, סרטונים, אנימציות, דגמים מוארים ומפות הביקורים מתקיימים ללא תשלום, בתיאום מראש בטלפון 1-800-250-270
מיקום: מול קיבוץ חנתון, כביש 784. משך הסיור – כשעה שעות פעילות: בימים א' – ד', בין השעות 09:00 עד 16:00 (סיור אחרון 15:00).

• חפש את האפיקומן בפארק "דרך העץ"

חוגגים את חג האביב בפארק דרך העץ בשדמות דבורה. הפארק לובש ירוק אביבי ועצי הפאולוניה פורחים. במהלך החג ייערך בפארק חפש את האפיקומן –  במבוך הגדול והמאתגר של דרך העץ כל יום בשעה 12.30, פרסים לזוכים.
עוד בפארק מגוון רחב של פעילויות: סרט חוויתי המספר את סיפור העץ המיוחד והמקום, מבוך ענק הבנוי ממעברי עץ בדרגות קושי שונות,  מיני גולף ובאולינג, קארטינג פדלים במסלול חוויתי, נגריה לבניית ערכה מעץ. רכבת התבור תחכה למשפחות – נסיעה חווייתית בקרוניות אל מול נופי התבור, הפעילות בתוספת 15 שקלים לאדם.
כמו כן, פארק דרך העץ מציע למטיילים חווית קמפינג נהדרת לכל המשפחה במתחם מרווח ומאובזר. במקום מתחם מגודר ומסודר להקמת אוהלים ,תאורה, מתקנים  מסודרים למנגלים, שירותים ומקלחות ברמה גבוהה וגם לא פחות חשוב נקודת חשמל מרכזית להטענת הניידים.
לפרטים: 072-3950380

הקרקס החקלאי. צילם שאול ויטיס (-)
הקרקס החקלאי. צילום שאול ויטיס 

• הקרקס החקלאי, מושב היוגב

פסח אביבי בקרקס החקלאי, פסטיבל קרקס וטבע. פריחה, גינות ירק, פרפרים, צחוק, חדי אופן, חיבור… ופסטיבל הופעות קרקס. בקרקס החקלאי תוכלו ליהנות מהחיבור לטבע, למשפחה, לאתגר ולצחוק של החיים סדנאות ופעילויות שונות של קרקס וחקלאות מגוון מופעי קרקס מרשימים ומצחיקים לילדים ולמבוגרים כאחד.
תנו לכתב החידה להוביל אתכם דרך גינות הירק האורגניות, תלמדו ללהטט בחפצים שונים ותפתחו את מיומנויות הקוארדינציה שלכם בסדנת ג'אגלינג צבעונית ומגוונת, תזרעו ותקשטו עציץ ותלוו את גדילתו בבית עד שתהיה לכם חמנייה חייכנית ושופעת אור, תתנסו בסדנת איזון שם תלמדו לרכב על חדי אופן, ללכת על קורה ולקטנטנים אופני איזון ללא פדלים ומחפרונים בחול של ג'ון דיר, תאכילו את החמורים והעיזות הננסיות, בקטיף עצמי (המתבצע אחרי המופע) תגזמו ותיהנו מירקות אורגניים טריים (בתשלום נוסף ותלוי בגינות) ובשעה 12:30 גם תראו, תתפעלו ותצחקו ממופע קרקס מדהים ומיוחד לילדים ולמבוגרים כאחד (אפשר להתעדכן באתר בלוח המופעים) שעות פעילות: 10:30-15:00, מופע קרקס בשעה 12:30 הפעילויות מותאמות לכל הגילאים. הפעילויות וכן פתיחת האתר מותנה במזג האוויר.
חשוב להירשם מראש באתר לתאריך המבוקש על מנת להבטיח את מקומכם www.agricircus.com 073-3744211
בין התאריכים: 31.3-7.4.2018, בימים שבת עד שבת, כל יום.

 

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|