הפועל קרן גלבוע/מעיינות פותחה עונה מרגשת

הפועל קרן גלבוע/מעיינות פתחה עונה בליגה הלאומית (8 שחקניות בית מתוך 13). יו"ר הקבוצה נטע אבוגוב: "הקבוצה הבוגרת מהווה עבור בנות המועדון אופק התפתחותי איכותי. המטרה? לבסס פלטפורמה ספורטיבית מצוינת, של רצף איכותי המתחיל מהילדות ונמשך אל הרמות הגבוהות ביותר"

נאמנים לחזון המועצה, בכל הקשור לפיתוח ענף הכדורסל בגלבוע, ולאחר תכנון מדוקדק, יצאה לדרך השבוע פעילות הכדורסל של בנות מועדון גלבוע/מעיינות. הדבר נעשה במהלך הפנינג שלם, שכלל כמיטב המסורת גם אירוע ספורטיבי מרגש להנצחת זכרה של  קרן זהרוני-גנון ז"ל, שחקנית העבר מכפר יחזקאל.
מחלקת הבנות של מועדון גלבוע/מעיינות מפגינה עוצמה נשית מרשימה ביותר, ומספרים מסחררים, בפתיחת העונה- המועדון מתגאה ביותר מ-350 בנות המשחקות בכל המסגרות. פועלים בו 15 מוקדי ביה"ס לכדורסל בנות, 8 קבוצות קט-סל, 3 קבוצות ילדות, ו-3 קבוצות נערות. לכך מצטרפת אקדמיית כדורסל איכותית (המגיעות מכל הארץ), וכמובן, מעטפת מקצועית מלאה, בניצוחו של יונתן אורן, המנהל המקצועי, ולירן וינקור, מנכ"ל המועדון. בחוד החנית של מחלקת הנשים ניצבת בגאון הקבוצה הבוגרת, הפועל קרן גלבוע/מעינות (8 שחקניות בית מתוך 13), אשר החלה את העונה בליגה הלאומית, עם רכש איכותי בצד הניהולי, בדמותה של נטע אבוגוב, יושבת הראש החדשה של הקבוצה. יחד עמה מתכוונים בגלבוע להזניק את הקבוצה קדימה, וזאת תוך יישום החזון המבוסס על מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר, ערכיות וקהילתיות.
"קבוצת הנשים של הגלבוע עולה על המגרש עם רף ציפיות המבקש לבסס ולטפח שחקניות שגדלו במחלקה, כאשר הקבוצה הבוגרת מהווה עבורן אופק התפתחותי איכותי. כך נבסס פלטפורמה ספורטיבית מצוינת, של רצף איכותי המתחיל מהילדות ונמשך אל הרמות הגבוהות ביותר", אמרה נטע אבוגוב, יו"ר הקבוצה.
עובד נור, ראש המועצה: "הדבר הבולט במועדון הוא התמהיל החברתי המרגש, בו משתלבות היטב, ומשחקות יחדיו, בנות המגיעות ממגזרים שונים, ויוצרות פספס אנושי מדהים".

מימין לשמאל- שרהלה זהרוני, עובד נור. נטע אבוגוב
מימין לשמאל- שרהלה זהרוני, עובד נור. נטע אבוגוב