הפועל עפולה: מיכאל בלו, נועם פרץ ואיתי ליקרמן סיכמו

הקבוצה היומרנית מבירת העמק השלימה את הסגל שלה לאחר שסיכמה עם שלושה שחקנים צעירים

הפועל עפולה השלימה את סגל השחקנים שלה עם שלושה צעירים שישחקן בקבוצה בעונה הבאה. הראשון הוא איתי ליקרמן בוגר מחלקת הנוער של האגודה לשעבר הקלעי של המדינה. ליקרמן מספר: "התחלתי לשחק כדורסל בכיתה א' במחלקה של בית"ר אחוזה בחיפה, אחרי התקופה שם חיפשתי מועדון שיאמין בי ויתמוך בי, כבר ביום הראשון בעפולה למרות נסיעות והמרחק הרגשתי כמו בבית". לקראת העונה הבאה אומר ליקרמן: "אני שחקן צעיר, אני רוצה השנה להשתפר והלתקדם כדי שאוכל לעזור למועדון בעתיד. כקבוצה אני מצפה שנשתפר ונגיע להישגים גבוהים".
מיכאל בלו בן 18, גדל בבת חפר, הוא משחק מכיתה ב' כדורסל. בשנים האחרונות שיחק בעמק חפר. הציפיות שלו העונה הם: "להתקדם כשחקן, להבין את המשחק יותר, לשחק ברמות הגבוהות  ביותר וללמוד משחקנים שעברו המון בחייהם. ולנסות להשיג ספורטאי פעיל מהצבא. אני שמח להיות חלק מקבוצת הפועל עפולה שיכולה להגיע לרמות הגבוהות ביותר ולהשגים רבים. יאלללה עפולה".
נועם פרץ גדל במושב שבי ציון הוא התחיל לשחק במטה אשר משם עבר לנהריה שיחק שנה באקדמיה בווינגייט ואז עבר לנוער של מכבי חיפה ועכשיו לעפולה.
נועם אומר: "אני שמח מאוד ומתרגש להגיע להפועל עפולה, אני אעבוד קשה ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות ואני מקווה ומאמין שנגיע הכי רחוק שאפשר!". ניר קפלן מאמן הקבוצה היה שמח על השלמת הסגל ואמר: "איתי מיכאל ונועם הם צעירים מוכשרים ורעבים. אני בטוח שהם יתרמו את חלקם לקבוצה במהלך העונה הארוכה שעומדת לפנינו".