הפועל איכסל: "אם חדרה תעלה ליגה-נשחק בעפולה"

בהפועל איכסל נערכים לקראת העונה ההיסטורית בליגה הלאומית. אלירן חודדה מונה למנהל המקצועי של המועדון. היו"ר בהאא חליל מצהיר: "לא עלינו ליגה בשביל לרדת אחרי עונה אחת. נבנה קבוצה טובה שתייצג את הכפר בכבוד". ומי יאמן?
צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

בהפועל איכסל, העולה הטרייה לליגה הלאומית, נערכים לקראת העונה ההיסטורית בליגת המשנה. לצד ההתרגשות הגדולה שאופפת את המועדון, נראה כי בקבוצה לא ממהרים לקבל החלטות פזיזות ושוקלים את צעדיהם בקפידה רבה.
ההחלטה היחידה שבינתיים התקבלה במסדרונות המועדון היא לגבי זהותו של המנהל המקצועי החדש אלירן חודדה. הבלם הוותיק (37), שרשם בעונה שעברה עלייה עם הפועל חדרה מליגה א' ללאומית ועשה מסלול דומה העונה עם הפועל איכסל, יתרום מעתה למועדון בכובע של המנהל המקצועי. "מדובר בדמות מוערכת מאוד. מינוי ראוי ומתבקש", אומר היו"ר בהאא חליל, "יש לו הרבה מאוד ניסיון בכדורגל. אנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו בתפקיד החדש".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


היו"ר בהאא חליל, שרשם שתי עליות בארבע השנים שנמצא במועדון, לא חושש להציב רף גבוה לקראת העונה הבאה: "אין לנו כוונה להיות בשר התותחים של הליגה. לא עלינו ליגה בשביל לרדת אחרי עונה אחת. נדאג לבנות קבוצה ראויה שתייצג את כפר איכסל בכבוד רב גם בלאומית".
בעניין אחר. בשלב זה לא ברור היכן הקבוצה תארח את משחקיה בעונה הבאה. אחת האופציות היא אצטדיון עילוט, אבל במועדון גם לא פוסלים אפשרות לארח באצטדיון העירוני המטופח בעפולה. היו"ר בהאא חליל נכח בשישי שעבר באצטדיון בעפולה והתרשם מאוד מהמתקן בבירת העמק. כשנשאל מה הסיכוי שקבוצתו תארח בעונה הבאה את משחקיה בעפולה, השיב היו"ר: "יש כאן אצטדיון מרשים. אם חדרה תעלה לליגת העל, נבדוק אפשרות לשחק בעפולה".