הפארק העירוני החדש של נצרת עילית מתקדם לישורת האחרונה

בניית האמפיתיאטרון הושלמה, תשתיות הבריכה האקולוגית, הפלנטריום  ופינת החי לקראת סיום. הפתיחה: לקראת סוף 2019

עיריית נצרת עילית מתקדמת במלוא הקצב בפרויקט הדגל שלה– הקמת פארק עירוני שיהווה מרכז בילוי אטרקטיבי, נגיש, מודרני ואיכותי עבור תושבי העיר. העבודות בפארק מתבצעות בהתאם לתכנית ומתקדמות לישורת האחרונה של הפרויקט הגרנדיוזי שנאמד בלמעלה מ- 40 מיליון שקלים במימון קק"ל ומשרדי ממשלה. "אפשר כבר לראות את האמפי החדש עם הבמה המודרנית ו 2850 כסאות איכותיים", סיפרה מהנדסת העיר סבטלנה גרמן והוסיפה כי תשתיות האמפי הותאמו לקיום מופעים ברמה גבוהה תוך שימת דגש על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומצלמות אבטחה.

ראש העיר רונן פלוט שיזם את הפרויקט מלווה את התקדמות העבודות בפארק על בסיס שבועי. פלוט מסייר מדי שבוע במתחם הבנייה, מקיים פגישות עבודה עם אנשי ההנדסה ומתעדכן בכל שלבי התקדמות הפרויקט. מהעירייה נמסר כי במידה ולא יחול שינוי בלתי צפוי, הפארק העירוני יפתח לקראת סוף שנת 2019 לרווחת תושבי העיר. ראש העיר פלוט : "הפארק החדש ישפר לאין ערוך את איכות חיי התושבים בעיר ויהווה מרכז אטרקטיבי לבילוי איכותי של שעות הפנאי לכל המשפחה כך שתושבי נצרת עילית לא יצטרכו יותר לצאת מהעיר על מנת לבלות זמן איכות."

פלוט ציין כי בפרויקט הושם דגש על איכות גבוהה של מתקני המשחקים והספורט "לא התפשרנו על איכות. הלכנו על הטוב ביותר כי מגיע לתושבי נצרת עילית הכי טוב שיש".