הערכה במגדל העמק: התקציב יעמוד על כ-1.1 מיליון שקלים

מסתמן: התקציב יישאר כפי שהיה בעונה החולפת. היו"ר הנרי איפרגן: "מודה לראש העיר על התמיכה. נשאף להגיע לפלייאוף העליון".
בקבוצה עושים מאמצים להשאיר את הבלם חליל פריג' ואת השוער מג'די חלאיילה. צילום ""בסט בול"

 

אחרי שהמאמן רפי בוסקילה שב לקדנציה נוספת, בהפועל מגדל העמק מתחילים בהכנות לקראת העונה הבאה מתוך רצון לבנות קבוצה אטרקטיבית שתהיה בחלק העליון של הטבלה גם בעונה הבאה.

ראשי הקבוצה הביעו שביעות רצון לאור העובדה שראש העיר אלי ברדה, שידוע כתומך נלהב בספורט, הביע נכונות להמשיך לתמוך בקבוצה ולהעמיד גם בעונה הבאה תקציב ראוי-שיאפשר לקבוצה להגיע לצמרת הליגה.
על פי ההערכות, התקציב צפוי להישאר כפי שהיה בעונה החולפת, כלומר כ-1.1 מיליון שקלים. אין ספק שמדובר בתקציב מכובד וראוי אך יחד עם זאת חשוב לציין כי חלק מהתקציב מיועד ללכת לחובות העבר.

היו"ר הנרי איפרגן אמר: "אני מודה באופן אישי לראש העיר אלי ברדה על התמיכה הגדולה שלו בקבוצה. המטרה שלנו לבנות קבוצה אטרקטיבית שמבוססת על שחקני בית. וזאת מתוך שאיפה להגיע לפלייאוף העליון כפי שעשינו בשלוש השנים האחרונות". לגבי חזרתו של רפי בוסקילה, הוסיף היו"ר: "יישרנו את ההדורים. כל מה שהיה בעבר כבר מאחורינו. יש לנו הרבה עבודה ואנחנו צריכים להתמקד בהצלחת המועדון".

בתוך כך, בימים הקרובים ישבו בהנהלה עם שחקני הבית במטרה לסגור איתם לעונה הבאה. לאחר מכן, יעשו מאמצים להשאיר את השוער הוותיק מג'די חלאיילה ואת הבלם הצעיר חליל פריג' (21), שהציג יכולת טובה בעונה האחרונה ומבוקש בעוד כמה קבוצות.