הערב בעפולה: אירוע הסברה של הקהילה הלהט"בית

תחת הכותרת "העמק קורא לאהבת חינם" ייערך היום בשעה שבע בערב, בכיכר המרכזית בעפולה, אירוע הסברה והזדהות במחאה על חוק הפונדקאות

המחאה הלהט"בית שפרצה בכל רחבי ישראל בסוף השבוע האחרון, בעקבות חוק הפונדקאות הגיעה גם לעפולה. במסגרת זו, חברי “מקום בעמק", יוזמה לקידום ופיתוח הקהילה הלהט"בית בצפון יערכו היום, החל מהשעה שבע בערב אירוע הסברה ומפגן מחאה תחת הכותרת "העמק קורא לאהבת חינם". האירוע הוא כאמור בעקבות חוק הפונדקאות שלטענת חברי הקהילה מפלה באופן גורף בין זוגות הטרוסקסואליים לבין זוגות חד מיניים.
שני כברה, אחת ממובילות האירוע סיפרה: “ההחלטה לקיים את האירוע עלתה ביום חמישי האחרון, בעקבות מפגש של חברי הקהילה בעפולה והעמק. החלטנו לקיים את אירוע ההסברה ברוח האירועים וחוק הפונדקאות. שאלנו את עצמנו מה אנו צריכים לעשות כקהילה וכאמור החלטנו לקיים את האירוע פה, בעיר שלנו ולא להצטרף לאירועי מחאה אחרים ברחבי ישראל. הכי חשוב מבחינתנו זה לעורר את המודעות לחוק הזה ולהעביר מסר של אהבת חינם. נחלק גם פליירים, סטיקרים וחומרי הסברה. הכוונה היא לערוך אירוע מכבד, לא להתריס. דווקא ביום זה, בתשעה באב, חשוב שאנשים יעשו חשבון נפש וחשוב לנו שהציבור יידע שיש קהילה עצומה בישראל שלא זוכה לזכויות שוות רק בגלל העובדה שהם לא הטרוסקסואליים”.

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|