"הסמים עוזרים לך לברוח כשבלילות נוזל לך המוח"

נפתלי קון, יוצר מוזיקלי ממגדל העמק הפיק את "טריפ" שיר מרגש שמבטא את רגשותיהם ואת קשיהם של הלומי הקרב במציאות היומיומית- הלכה למעשה. עד עתה התגייסו לתמוך בפרויקט כבר למעלה מ-150 אומנים – ביניהם הכדורגלן ערן זהבי, דביר בנדק, עדן בן זקן, יהודה לוי ואשתו הדוגמנית שלומית מלכה, אופירה אסייג ועוד. צילום: רון קדמי

היוצר המוערך נפתלי קון, במקור ממגדל העמק, הפיק לאחרונה במסגרת פרויקט תמיכה בהעלאת המודעות למען הלומי-קרב את השיר "טריפ". השיר המרגש מבטא את רגשותיהם ואת קשייהם של הלומי-הקרב במציאות היומיומית.
נפתלי הצליח לגייס את מיטב הסלבריטאים בארץ להצטלם לקליפ עבור השיר בו הם עונדים צמיד שחור עם הציטוט "בסוף לעצמך אתה תמיד חוזר" ממילות השיר. עד עתה התגייסו לתמוך בפרויקט כבר למעלה מ-150 אומנים – ביניהם ערן זהבי, דביר בנדק, עדן בן זקן, עוז זהבי, יהודה לוי ואשתו הדוגמנית שלומית מלכה, אופירה אסייג, מיכל אנסקי השורדות שמחה גואטה, נעמה קסרי וגם ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה. כולם פרסמו תמונות שלהם עונדים את הצמיד על מנת להפיץ את המסר של הפרויקט ולהכניס את שבוע המודעות לתודעה הציבורית.
זאת לא הפעם הראשונה שקון נרתם למען מטרה חיובית, בעבר הוא הצליח לגייס אמבולנס למען חיות בפרויקט משותף עם עמותת "תנו לחיות לחיות".
קון סיפר על יצירת הפרויקט החדש: "פשוט כתבתי שיר. אני לא הלום קרב ופתאום הבנתי שיצא לי כאילו אני הלום קרב. אני מניח שזה דברים שנספגים בך. יש לי חבר ילדות שאבא שלו היה הלום קרוב, אבל לא ידעתי שזה כל כך נמצא בי".
נפתלי קון שפועל בלב תעשיית המוזיקה בתל אביב היה תושב מגדל העמק שנים רבות ובתקופה בה שהה בעיר כמעט כל הפקה מוזיקלית הייתה תחת ניצוחו.