הנוער של אסי גלבוע בלאומית: "לפעמים חלומות מתגשמים"

בפעם השנייה בתולדותיה: קבוצת הנוער של אסי גלבוע הבטיחה את העלייה לליגת הלאומית אחרי ניצחון משכנע מול ג'וליס 0:3. המאמן יובל שטרית: "הסוף הכי מתוק שיכול להיות"

גאווה גדולה לגלבוע והישג אדיר למחלקת הנוער בראשותו של זכי הרוניאן: אחרי עונה מדהימה קבוצת הנוער של אסי גלבוע הבטיחה את העלייה לליגה הלאומית לנוער בזכות ניצחון 3:0 מול ג'וליס. כבשו לזכות אסי גלבוע: יאסר אבו נאסר, ועוקבה שלבי (צמד). יש לציין כי זו הפעם שנייה בתולדות המועדון מהגלבוע שהוא מגיע להישג זה, וזאת ולאחר עונה נהדרת שבה הקבוצה זכתה בתואר  'קבוצות ההגנה הטובות בליגה', ורשמה שני הפסדים בלבד, שניהם מחוץ למגרשה הביתי ביעל.

המנצח על המקהלה, יובל שטרית, אמר לאחר העלייה המרגשת: "לפעמים חלומות מתגשמים. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בנו, בראש ובראשונה לזכי הרוניאן, שיחד עם המועצה, ליווה ותמך לאורך כל הדרך. לשחקנים שהראו אופי ענק. התחלנו את העונה בסימן שאלה וסיימנו אותה בסימן קריאה ענק. ממשחק למשחק הקבוצה הזו הפכה למשפחה והסוף הזה הוא הכי מתוק שיכול להיות".

מהמועצה האזורית הגלבוע נמסר: "הישג פנטסטי שמנציח את מדיניות המועצה, והעמוד בראשה- להשקעה מתמשכת ומשמעותית בספורט בגילאים הצעירים".