הנהלת טבריה: "שחקנים מגיעים עם חזה נפוח ודרישות מופרזות"

בעירוני טבריה אומנם מכוונים לעלייה אך הם מבהירים כי אין בכוונתם להסכים לדרישות המופרזות של השחקנים. הקבוצה פתחה במו"מ עם ליאור לינדר, אביאל גבאי, שלומי מראד, תום דן, מיקי יאזו ועמית דהאן. בעוד שעם חלק מהם קיימים פערים כספיים, חלק אחר מעוניין לבחון אופציות בליגה הלאומית. צילום: "בסט בול"

 

עונת המלפפונים בליגה א' צפון, לפחות בינתיים, די רדומה ומשועממת. פרט להחתמות בודדות, אותן ניתן להגדיר כטפטופים קלים, מרבית קבוצות הליגה בקושי החתימו שחקני רכש. גם בעירוני טבריה, אחת מהקבוצות שמכוונות בעונה הקרובה להיאבק על כרטיס העלייה ללאומית, החתימו עד כה רק את הקשר המקומי שלום עקיבא ואת המגן הצעיר בר איבגי, שחוזר אחרי עונה מוצלחת בהפועל בית שאן.

שלא כמו בעונה שעברה, הפעם כך נדמה, הפיקו בטבריה את לקחים ולא ממהרים לשלוף פינקסי צ'קים ולהחתים שחקנים בכירים, בטח לא עם דרישות כספיות מופרזות ביחס לליגה א'.

בינתיים הקבוצה פתחה במו"מ עם הקשרים המקומיים אביאל גבאי ששיחק בעירוני נשר ועם תום דן ששיחק בהפועל בית שאן. לעת עתה פערים כספיים מפרידים בין הצדדים. אתמול (ד') נערכה פגישה גם עם הקשר האנרגטי ליאור לינדר, ששיחק בקבוצה בעונה האחרונה, אך גם כאן אין בינתיים כיוון ברור.

 

שלומי מראד. יחזור לטבריה?
שלומי מראד. יחזור לטבריה?

 

שלושה שחקנים נוספים שנמצאים בתוכניות של המאמן מוריס אוזן הם: שלומי מראד, מיקי יאזו ועמית דהאן. שלומי מראד, טברייני במקור, הציג עונה נפלאה בהפועל בית שאן ומבוקש בלא מעט קבוצות בליגה א'. כרגע הוא רוצה לבחון כמה אופציות בליגה הלאומית, כשאחת מהן היא מכבי הרצליה. המגן מיקי יאזו, ששיחק בטבריה בעונה החולפת, נבחן בהפועל חיפה. ההערכה היא שהוא לא ימצא את עצמו שם ובסופו של דבר יחזור לעירוני טבריה. גם החלוץ עמית דהאן, עוד שחקן טברייני, שמגיע אחרי עונה פושרת במדי אסי גלבוע שנשרה לליגה ב', רוצה לבדוק אופציות בליגה הלאומית.

בעירוני טבריה, כך עושה רושם, לא מתרגשים יותר מדי מהעובדה שעדיין לא החלו לגבש את הסגל. "בשלב הזה רוב השחקנים באים עם חזה נפוח ועם דרישות כספיות מופרזות. כל שחקן שני עף על עצמו, רוצה לבדוק אופציות בליגה הלאומית או דורש שכר של ליגה לאומית. לא צריך למהר להחתים שחקנים. עדיף לחכות קצת. שום דבר לא בוער", אומרים גורמים בעירוני טבריה.

 

 

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|