המתעמלת ליזה גליידיוק מעפולה זכתה באליפות ישראל 

גליידיוק המתאמנת בבית הספר להתעמלות של 'שחקים' גברה על 32 מתמודדות בקטגוריית הגיל שלה בתרגיל סרט. ראש העיר אבי אלקבץ בירך את האלופה הטרייה והעניק לה תעודת הוקרה. צילום: יח"צ שחקים

הישג נפלא למתעלמת הצעירה ליזה גליידיוק בת ה-12 מעפולה שזכתה במקום הראשון בארץ בתרגיל הסרט בקטגוריית הגיל שלה- שנתון 2007. אליפות ישראל בהתעמלות אמנותית התקיימה במרכז הספורט הלאומי הדר יוסף בתל אביב לפני כשבועיים ולקחו בה חלק כי 120 מתעמלות מכל רחבי הארץ מגיל 8 עד גיל 13. בדרגה של אליזבט השתתפו כי 32 מתעמלות עם תרגילים שונים כאשר גליידיוק הצעירה גוברת על כולם בתרגיל הסרט ומצליחה לקטוף את מדליית הזהב. את דרכה על המזרון החלה גליידיוק שמתגוררת עם משפחתה בגבעת המורה בגיל 4 בבית הספר להתעמלות אמנותית של שחקים עפולה תחת המאמנת אנה גרברניק והכוריאוגרפית אירינה קריביצקי. 

השבוע הוזמנה גליידיוק יחד עם ראש המתנ"ס יו"ר הדירקטוריון עו"ד אלי מלול, מנכ"ל רשת דניאל בן, מנהל אגף הספורט היוצא משה מרציאנו והמנהל אגף הספורט הנכנס שלומי אלבז, המאמנת אנה גרברניק והמתעמלת הצעירה ללשכת ראש העיר לקבלת תעודת הוקרה. במהלך המבקש בישרו ראש העיר אלקבץ ועו"ד מלול כי החל משנת הפעילות הבאה תוענק מלגת לימודים לתלמיד או תלמידה מצטיינים בבית הספר להתעמלות לאורך חמש שנים.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|