המתאגרף העפולאי מיכאל אוסטראומוב מקבל מלגת הצטיינות, אבי רביבו מתפנן בבריכה וכוכבי הפועל עפולה מדסקסים על העונה הבאה. פלאש! – רכילות בעמק

המתאגרף העפולאי מיכאל אוסטראומוב, שזכה 6 פעמים באליפות ישראל ומקום שלישי באירופה בשנה שעברה, קיבל מראש העיר אבי אלקבץ מלגת הצטיינות. מגיע לו.

• שלום אדרי האגדי ניצל את פגרת הקיץ ונתן גיחה לאשקלון, שם הוא נהנה מאירוח מושלם אצל אחותו. על הדרך הוא גם ביקר בחוף מיאמי ביץ' ותפס יופי של שיזוף.

כל אחד והקיץ שלו: אבי רביבו מסתלבט בבריכה. מה רע?

• חמישי שעבר, פסטיבל הבירה בגלבוע: מאמן קבוצת הנוער של אסי גלבוע יובל שטרית לא בזבז יותר מדי זמן ודילג מדוכן לדוכן בכדי לטעום כמה שיותר בירות.

שני הבועטים המסורים של הפועל עפולה בעונה האחרונה, נועם גמון ודור כוכב, נפגשו השבוע ודיברו לא מעט על העונה הבאה שצפויה להם. חבל שאנחנו לא יכולים לחשוף פרטים.

• מנהל מחלקת הנוער בעפולה עמי אסייג והמאמן רודריגו גטיקה נפגשו בחמישי שעבר באופן אקראי בפסטיבל הבירה בגלבוע ודיברו על התכניות שלהם לקראת העונה הבאה.

סופ"ש שעבר, הבועט בדימוס שמואל דסטה לקח פסק זמן מדוכן הנקניקיות במתחם ויצא לכמה שעות של זמן איכות עם הג'וניור בבריכה. מתבקש בהחלט.

• נא לשלוף את הנייד ולשלוח את צמד המילים "כל הכבוד" לשחקנה הצעיר של גלבוע/גליל נתנאל ארצי, שהוכתר השבוע לשחקן המשתפר של העונה במהלך טקס שערכה מנהלת הליגה. כבוד.