המשאלה של זיו התגשמה

זיו ברק, תושב ההרחבה ברמות מנשה ביקש לפני שש שנים לקדם פרוייקט לסלילת כביש שייתן מענה לספורטאים, לטיול ולתנועה חופשית של ילדים- באזור מגוריו. בימים אלה הפרוייקט הושלם בתמיכה כספית של קק"ל. צילום: זיו ברק

בסתיו 2013, ערב הבחירות לראשות המועצה אזורית מגידו, נפגש איציק חולבסקי שהתמודד בתקופה דאז על ראשות המועצה עם תושבים מיישובי המועצה לשיחות מיקוד ובדק איתם את הנושאים החשובים להם. בין היתר הוא פגש גם את זיו ברק – תושב ההרחבה מרמות מנשה, כשבין השניים לא הייתה כמעט הכרות מוקדמת. בפגישה ביקש ברק מחולבסקי לקדם את פרוייקט ה"שביל המרובע".

"השביל המרובע  – בין ארבעת הקיבוצים עין השופט, רמת השופט, דליה ורמות מנשה כבר היה קיים", מספר זיו, "הרבה מאד תושבים מרמות מנשה הולכים ורצים לאורך כביש הכניסה הזה בדרכם לשביל ה"מרובע. זה היה עניין של זמן שיקרה אסון על הכביש. אני אב לשתי בנות, רציתי חופש ועצמאות לבנותי ולפיכך ביקשתי מאיציק שיקדם את השביל שייתן מענה לספורטאים, לטיול ולתנועה חופשית של ילדים, שיגיעו לבית הספר ולחוגים ביד לבנים, כפי שאני כילד רכבתי על אופניים לביה"ס".

"המשאלה של זיו נצרבה בתודעתי", סיפר איציק חולבסקי "בסוף 2016 יצא קול קורא לשבילי אופניים של קק"ל. לשמחתנו, היה לנו תיק פרויקט מושלם ותקציב מובטח של משרד התחבורה, תואם את הקריטריונים הנדרשים ולכן זכינו בקול הקורא. יו"ר קק"ל דני עטר התקשר אלי אישית לבשר לי על החלטת קק"ל", הוסיף חולבסקי.