המרכז הישן של גבעת המורה מתעורר לחיים

שינוי תדמית וריענון בגבעת המורה: עבודות השיקום כוללות חידוש ושדרוג האמפי הקטן לקיום הופעות, צביעת מרכז הקשתות וחידוש הגן, כביש הגישה, המדרכות ועוד.

עיריית עפולה ביצעה עבודות שיקום וחידוש מאסיביות במרכז הישן של גבעת המורה. מטרת הפרויקט השיקומי היא להחזיר את תחושת השייכות לתושבים הוותיקים ולמשוך תושבים חדשים להתגורר בלב יערות הגבעה.
כחלק מפעולות השיקום מרכז הקשתות עבר צביעה וחידוש של הגן, כביש הגישה והמדרכות, מרכזי הפעילות העירונית שמאחורי המרכז המסחרי עברו גם הם עבודות דומות שהעניקו לו שינוי תדמית מרענן. בנוסף שופצו מבפנים ומבחוץ הספרייה ומרכז היזמות "דור לדור". האמפי הקטן בסמוך למרכז חודש ושודרג והוא ערוך לקיום הופעות לרווחת התושבים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במסגרת העבודות גם גן אליהו סויסה חודש והפך לאחד מגני המשחקים היפים בעיר ולנוחיות המשפחות גם מוצל ברובו. גולת הכותרת של הפרויקט הוא אצטדיון הכדורגל הישן שעמד מוזנח במשך שנים וכיום הוא מכיל 500 מקומות ישיבה ומשמש כמקום האימונים של קבוצות בית הספר לכדורגל. בשנה הקרובה אף צפויה מחלקת הנוער להעביר את פעילותה למרכז, מה שיביא להגברת התנועה בשכונה.
פרויקט השיקום הנרחב נבע כתוצאה מפניית תושבי הגבעה לעירייה לפני בבקשה להחזיר את השכונה לימי הזוהר שלה והוא רק חלק מהמדיניות שהתוותה המועצה עבור עתידם של תושבי גבעת המורה ועפולה עילית. התושבים מודים לעירייה על השינוי המשמעותי והחזרת תחושת השייכות והגאווה לתושבים.