המנכ"ל הנכנס של כללית, פרופ' אהוד דודסון, סייר ברחבי כללית מחוז צפון

בתום הסיור, ערך המנכ"ל מפגש עם חברי הנהלת כללית במרכז רפואי העמק ובו לקחה חלק גם מנהלת בית החולים, פרופ' אורנה בלונדהיים

מנכ"ל הכללית הנכנס, פרופ' אהוד דודסון, הצפין לצפון וערך, יחד עם צוות סמנכ"לי הכללית והנהלת מחוז צפון, סיור ברחבי מחוז כללית צפון. הביקור נפתח במרכז לרפואה יועצת כללית במגדלי נצרת, בניהולו של ד"ר יוסף עאוני ובמכון לפיזיותרפיה וריפוי בעיסוק, היחיד בעיר נצרת, שנפתח לאחרונה ובה התרשם המנכ"ל מהשירותים הרפואיים האיכותיים הניתנים ומהמגוון הגדול של העשייה הרפואית ומהזמינות והנגישות למטופלים שמאפשרים לתושבי האזור לקבל את הטיפול הרפואי במרפאה הקרובה למקום מגוריהם מבלי להגיע לבתי החולים. בהמשך הסיור ביקרו במרכז בריאות הילד בעפולה, בניהולה של ד"ר נדיה לומלסקי ובמרפאת עומר בניהולה של ד"ר מרגריטה ניימרק וקיבלו סקירה על הפעילות הענפה המתקיימת במרפאות כולל סדנאות לשמירה על אורח חיים בריא במגוון רחב של תחומים.

בתום הסיור, ערך המנכ"ל מפגש עם חברי הנהלת כללית במרכז רפואי העמק ובו לקחה חלק גם מנהלת בית החולים, פרופ' אורנה בלונדהיים. המנכ"ל סיכם והודה לצוותים על העשייה הרבה, על ההישגים המרשימים בהובלתן של מירב גוט, מנהלת המחוז וד"ר אפרת הרלב המנהלת הרפואית.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|