"המופע הוא הסיפור שלי והדרך שלי לספר את חלקי בעולם ולהשאיר משהו קטן אחריי"

תפנית דרמטית שהתרחשה לפני 15 שנים, בדמות גילוי מחלת הלוקמיה, הובילה לשינוי בחייו של האמן הרב תחומי דוד מונסונגו מהיישוב הקהילתי גן נר.  לאחר תהליך התאוששות הוא החליט לצאת לדרך חדשה, מתוך ההבנה שאין זמן אחר. מאז הוא מתעד את מסעותיו מסביב לגלובוס, כותב ועתה הוא משיק את "עקבות בחול", אלבום חדש. צילום: ארז מילר

כל אחד יכול לצלם ולכתוב שירה, רק בודדים עושים את זה לאחר שהבינו כי זה הייעוד שלהם בחיים. דויד מונסונגו מהיישוב הקהילתי גן נר שבגלבוע, הוא אמן רב תחומי, צלם ומשורר אשר רגישותו השירית למילים, למקצבים, וחיבורו לאינטימיות של המילה מהדהדים לתוך צילומי הטבע שלו.
לפני כ- 15 שנה חלה תפנית דרמטית ששינתה את חייו כתוצאה מגילוי מחלה קשה (לוקמיה). באופן בלתי צפוי, כפי שבדרך כלל קורה, לאחר התאוששות בעזרת חברים טובים וטיפול רפואי נכון הוא החליט לצאת לדרך חדשה, מתוך ההבנה שאין זמן אחר. מאז הוא מתעד את מסעות חייו בשמורות הגדולות של אפריקה, בארצות מזרח אסיה, ביערות הגשם של מרכז אמריקה ובאנטרטיקה מתוך קשר אינטימי עם המילים ועם המראות, שאותם הוא מנציח בעט ובמצלמה.
תצלומיו מתפרסמים במגזינים, באינטרנט, בספרים ובתערוכות רבות ברחבי הארץ. את החוויות מהמסע הוא ארז לספר "היופי הזה שיש" וכעת לאלבום חדש "עקבות בחול".
האלבום יושק במופע חגיגי ומיוחד עם תערוכת צילומים במשכן למוסיקה ולאומנויות ברעננה בהשתתפות אמנים: דני בסן, מרים טוקאן, דיאנה גולבי ושלו אדרי ונגנים בכירים: אלון הלל (תופים), יוחאי בלום (קלידים), בנצי גפני (גיטרה בס), עמית יצחק ולירון דן (גיטרות), גליה חי, אבנר קלמר, חן שנהר ויועד ניר (כלי מיתר), בהפקתו המוסיקלית של עמוס בן דוד ובהנחייתו של אלדד זיו. חלק מהכנסות המופע ייתרמו לכפר הנופש "נהר הירדן", המותאם לילדים ובני נוער המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים, מחלות כרוניות וילדים שחיים עם מוגבלויות. "המופע הוא הסיפור שלי והדרך שלי לספר לכם את חלקי בעולם ולהשאיר משהו קטן אחריי", אומר  מונסונגו.

 עטיפת האלבום. צילום: דוד מונסונגו
עטיפת האלבום. צילום: דוד מונסונגו

 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|