תואר האדיבות הולך השבוע לסוזאן וסוויטה מסלקשן. ברכו את השוטר של עפולה מוסא חאכו שהתבגר בשנה. פלאש! – רכילות בעמק

↑ סוזאן וסווטה – העובדות המסורות של סלקשיין סניף עפולה מקפידות להעניק לכלל הלקוחות שירות אדיב עם חיוך, בזמן שהם ממלאים את העגלות בפריטי לבוש איכותיים ובמחירים הכי שווים שיש בישראל.

ביום שני האחרון, בילה צוות אופיר שפיגל עם הלקוח הכי ספורטיבי של המשרד, בבית "הר לעמק" שבתמרת, לפתיחת ההרשמה למרוץ מאי 2017.

ברכות למשפחת כהן שחגגה בת מיצווש לבת נועה
ברכות למשפחת כהן שחגגה בת מיצווש לבת נועה שהאורחים סיפרו שהיה חבל"ז.

↑ נועה כהן חגגה מסיבת בת מצווש חלומית ונוצצת במיי פלייס בעפולה. בתמונה: המשפחה המאושרת. רק בשמחות

• אינה מרקולב ושושנה אילוז מעפולה, המטפלות בקשישים בעמותת "מטב" זכו באות הצטיינות מיוחד על עבודתן עם קשישים באזור. כל הכבוד.

המדור רוצה לפרגן למלי ואתי מכללית, תמיד מחייכות

תכירו את צוות האחיות המקסימות של שרותי בריאות כללית בעפולה מלי ואתי שעושות את מלאכתן נאמנה. על הדרך גם תקבלו מהן חיוך מקסים.

השוטר מספר 1 של העמק, רס"ב מוסא חאכו חגג בראשית השבוע התבגרות בשנה. מאות ברכות בפייסבוק ומאות סמסים יצרו יום מושלם בעבורו.

תכירו את דניאל לוין מתל יוסף מלך ההמבורגר של העמק. אכל את ההמבורגרים והצ'יפס והשתייה והשאיר את המתחרים מאחור

  במסעדת BBB עפולה קיימו ביום חמישי האחרון את תחרות מלך ההמבורגר של האזור. עשרות מיטיבי לסת הגיעו להתמודד על התואר הנכסף, אך בסוף התחרות נקבע כי הזוכה הגדול בתואר מלך ההמבורגר של האזור הוא דניאל לוין מקיבוץ תל יוסף. לוין אכל 3 המבורגרים של 220 גרם, צ'יפס ושתייה גדולים ב-7 וחצי דקות בלבד. בתמונה: דניאל יחד עם אורית גולדברג מבעלי הסניף.

שני. קניון העמקים. עפולה. מאמן הכושר הבכיר שרון כץ קופץ לסידור ונפגש עם כמה וכמה חברי עבר. אנחנו זיהינו המון המון רגעי נוסטלגיה בקומה הראשונה.