"הללויה”: ילדי מגדל העמק יככבו בקליפ חגיגות ה-70 למדינה עם גלי עטרי ועדן בן זקן

כבוד: כ- 70 בני נוער מלהקות זמר ומחול במגדל העמק ישתתפו בקליפ חגיגות ה-70 למדינה עם הזמרות גלי עטרי ועדן בן זקן

 

חוויה של פעם בשבעים שנה: השנה מציינת מדינת ישראל 70 שנה להיווסדה ובמשרד התרבות והספורט החליטו כי האירוע שייפתח את החגיגות הינו "הללויה ישראל" שיכלול שירת המונים בבמות שונות ברחבי הארץ באותו היום ובאותה שעה בערב יום העצמאות.
השיר שנבחר הוא "הללויה" הנצחי של גלי עטרי ולהקת חלב ודבש שזכו בתחרות האירוויזיון שנערך בשנת 1979 בירושלים. לשיר שהפך לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית הוספו לרגל האירוע המרגש שני בתים חדשים ואותו ישירו בדואט הזמרות גל עטרי ועדן בן זקן.
צילומי הקליפ הרשמי של השיר החדש נקבעו ליום ראשון "בהאנגר 11" בתל אביב. בהפקה ביקשו לשתף ילדים ובני נוער בצילומי השיר ובמגדל העמק הרימו את הכפפה והחליטו להגשים חלום לבני נוער להשתתף בצילומי הקליפ ההיסטורי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במשלחת הצפונית שכללה הורים ומלווים ויצאה לצילומי הקליפ לקחו חלק חברי להקת בית הספר "יערת העמק", חברי להקת "קולות פסגות" של בית הספר "אורט פסגות", חברי להקת הנוער הייצוגית של המתנ"ס העירוני וחלק מרקדני להקת ההיפ-הופ של המתנ"ס ובסך הכל כ-70 בני נוער שהשתלבו יחד עם עוד כ-200 בני נוער מערים נוספות ששרו, רקדו, נופפו בדגלים ואפילו למדו את מילות השיר בשפת הסימנים. בסיום הצילומים זכו התלמידים אף להצטלם עם בן זקן, עטרי ואפילו שרת התרבות והספורט מירי רגב שהגיעה לקראת סיום צילומי הקליפ לברך את בני הנוער והאמנים לאחר שסיימו יום מפרך אך מהנה.
החלק השני של החגיגות, כאמור, יתקיים בערב יום העצמאות הקרוב כאשר ב-20 מוקדים ברחבי המדינה ובתוכן האמפיתאטרון במגדל העמק תתקיים שירת המונים של השיר "הללויה" בליווי הקליפ שצולם השבוע.

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|