"הלב הטוב של שלי": ספר ילדים נכתב לזכרה של שלי דדון ז"ל

הספר לזכרה מאת הסופרת סיגל מגן, יספר על ילדה עם לב גדול בשם שלי שעושה מעשים טובים עבור חבריה

ספר ילדים לזכרה של שלי דדון ז"ל, ילידת עפולה שנרצחה על ידי מחבל נפשע לפני כחמש שנים, ייצא לאור בעוד מספר שבועות בשילוב ציורים של תלמידי בית ספר "אלומות", בית הספר בו למדה שלי ז"ל. הספר לזכרה שייקרא "הלב הטוב שלי", מאת הסופרת סיגל מגן, יספר על ילדה עם לב גדול בשם שלי שעושה מעשים טובים עבור חבריה. הספר, שילווה בציורים של ילדי בית הספר "אלומות"- בו למדה שלי, יתאר דרך העיניים של ילדה בשם שלי את היכולת שלה להעניק מעצמה לטובת האחר- דבר שאפיין את שלי דדון ז"ל. הספר הינו יוזמה של ראש העיר אבי אלקבץ לזכרה של דדון ז"ל.
במסגרת טקס מיוחד שהתקיים בבית הספר אלומות בשבוע האחרון, הגיעו בני משפחת דדון והוריה יעקב ואילנה, וביחד עם הסופרת סיגל מגן, ראש העיר אבי אלקבץ, מ"מ ראש העיר חביב פרץ, סגן שלמה מליחי, המנכ"ל שלום שלמה, מנהלת אגף החינוך, טינה ולדמן והצוות הכריזו על הוצאת הספר בעל המשמעות המיוחדת שיחולק לכל גני הילדים בעפולה ברגע יציאתו לאור. במסגרת הטקס נפגשו הנוכחים עם הילדים שציוריהם ישולבו בין איורי הספר ופתחו בשיח אודות הסיפור שעומד מאחורי הספר.
"זה אחד הימים המרגשים שזכיתי להיות בהם מאז כניסתי לתפקיד", אומר אלקבץ, "לראות את התרגשותם של הוריה של שלי ז"ל, יעקב ואילנה, לא השאירה עין אחת יבשה. שלי שנרצחה על ידי מחבל במגדל העמק, תמיד תישאר חלק מאיתנו ותונצח כידוע גם בגן משחקים שיקרא על שמה ברחוב קירשטיין הנמצא סמוך לביתם של בני משפחה. זה המעט שמגיע להם. אנחנו כאן עבורם".