הכינרת מלאה במים ובנופשים: מעל 115 אלף איש בילו בחופים במהלך החג

עונת הרחצה באגם הלאומי החלה לא מכבר, והמוני ישראלים ניצלו את חופשת הפסח ובילו בחופיה. מרשות הכינרת נמסר כי בסך הכל מעל 115 אלף נופשים גדשו את החופים, כאשר 130 טון אשפה נאספו במהלך החג. צילום: רשות הכינרת

עונת הרחצה החלה בכינרת שמלאה במים רבים מהחורף הגשום האחרון, וברשות הכינרת יכולים להיות מרוצים לאחר שהמוני בית ישראל גדשו את החופים, בסה"כ כ- 115 אלף במהלך החג, מתוכם נפשו בחופי איגוד ערים כינרת מעל 30 אלף איש בחופיםהשקטים, בהם נאסרה השמעת מוסיקה רועשת.
מרשות הכינרת נמסר כי 130 טון אשפה נאספו במהלך החג, אותם אספו צוותי ניקיון ואיסוף אשפה בכל ימי החג. ברשות ציינו בסיפוק כי רוב האשפה נאספה מהמכולות והפחים המיועדים לכך.
במקביל, צוותי ההסברה המורכבים מסטודנטים ומתנדבים, עברו בין הנופשים בחופים חילקו שקיות אשפה, הסבירו על חשיבות השמירה על ניקיון החופים והמים, וזכו לקבלת פנים אוהדת ושיתוף פעולה רב.

נופשים בכינרת שהשתתפו במבצע איסוף האשפה
נופשים בכינרת שהשתתפו במבצע איסוף האשפה

עידן גרינבאום יו"ר איגוד ערים כינרת מסר  כי, החופים השקטים החזירו את המשפחות לחופי הכינרת וכי פעילות משולבת של צוותי נקיון מתוגברים וצוות פיקוח, לאורך החג, כמו גם פעילות הסברה מאסיבית וחלוקת שקיות אשפה- יצרו מודל המוכיח עצמו בחופים שקטים, לניקיון, סדר והפחתת עימותים. וכי הקהל ברובו, שמר על השקט וחוקי התעבורה ונשמע להנחיות הפקחים.

ברשות הכינרת ניצלו את החג לחינוך הילדים לשמירה על חופים נקיים
ברשות הכינרת ניצלו את החג לחינוך הילדים לשמירה על חופים נקיים
הורים וילדים נהנו מחופישן נקיים ושקטים
הורים וילדים נהנו מחופים נקיים ושקטים