הישרדות לכל המשפחה: חוגגים שבועות בגלבוע עם חוויה אתגרית מיוחדת

בפעם הראשונה בישראל: המועצה האזורית הגלבוע וסוויץ' צ'אלנג' מזמינים אתכם למרוץ המכשולים של הגלבוע (31.5 – 1.6 במעיין חרוד) – חוויית אקסטרים מותאמת אישית לכל גיל. וגם: סדנאות כושר, טורניר עממי בכדורשת ושוק אוכל על טהרת הפליאו בדיוק כמו האדם הקדמון

שבועות, חג הביכורים הקרוב, הגלבוע לובש חג ומזמין את הציבור לחוויה אתגרית מיוחדת במינה. בפעם הראשונה בישראל- המועצה האזורית הגלבוע בשיתוף, סוויץ' צ'אלנג', יקיימו מרוץ מכשולים וחווית אקסטרים המותאמת לכל המשפחה, ולא רק למכורים לדבר…
נמאס לכם לשבור את הראש בחיפוש אחר בילוי מיוחד לכל המשפחה? אתם מוזמנים למתחם הקמפינג המיוחד במתחם הגן הלאומי מעיין חרוד. אוהבים טבע אבל לא מצליחים למצוא מסלול שיתאים לכולם? זה הזמן להצטרף למסלול המשפחות המיוחד ועמוס ההרפתקאות.

בשבועות אקשן בגלבוע
בשבועות אקשן בגלבוע
אקשן גם לכל המשפחה
אקשן גם לכל המשפחה

מכורים לאתגרים? נראה אתכם צולחים את המרוץ בן 9 הק"מ שכולל 15 מכשולים מטורפים (ביניהם פירמידות טיפוס, פיגומים ל"הליכת קופים" וכמובן המון בוץ), ולקינוח מאתגר אתכם גם בטיפוס על הר הגלבוע.האירוע יתקיים בימים רביעי וחמישי, 31.5 – 1.6, והוא מחולק למספר קטגוריות לפי רמות קושי, כאשר המסלולים המשפחתיים פתוחים לילדים החל מגיל שש: המסלול האדום 9 ק"מ, המסלול הצהוב 6 ק"מ (מסלול המכשולים המלא), המסלול הכחול 2 ק"מ (משפחתי כולל לינה), המסלול הירוק 2 ק"מ (יום הרפתקה לכל המשפחה).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, במתחם יפעלו אטרקציות לכל המשפחה, בריכות שכשוך, סדנאות כושר מיוחדות, ואפילו טורניר עממי בכדורשת. במקביל, וכחגיגה קולינרית של טבע קדמוני, יצטרף שוק אוכל מיוחד על טהרת הפליאו. השוק יפעל באזור המעיין, ויציע חוויה מיוחדת, עשירה ומגוונת, שתציע גם מאכלים מיוחדים ונטולי גלוטן.
עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע: "הגלבוע הוא הבית הטבעי לפעילות אתגרית! אני מזמין אתכם- משפחות, ספורטאים, חובבי אקסטרים וגם קולינריה- לחוויה יוצאת דופן שאנו גאים להשיק לראשונה. על רקע הנופים הקסומים של הגלבוע, תיהנו משילוב מנצח של אוכל טוב, גיבוש משפחתי, ספורט בכל הרמות והנאה מחיק הטבע בשיא יופיו".