הישגים לימודיים מרשימים לקריית החינוך "אמי"ת יהודה" בעפולה

"המענה האישי איננו מתמצה רק בסיוע משמעותי לכל תלמיד מתקשה, אלא גם בהעמדת כל הכלים לאפשר לכל תלמיד למצות את כשרונו באופן מקסימאלי". אמר אלי ניסנהולץ, מנהל הקרייה

קריית החינוך הממלכתית דתית "אמי"ת יהודה" קיבלה בקיץ האחרון רוח גבית להשקעה הרבה בתלמידי בית הספר בשנים האחרונות. על פי המדדים שפירסם משרד החינוך נמצא כי קריית החינוך אמי"ת יהודה בעפולה נמצאת במגמת עליה משמעותית. תוצאות בגרויות הקיץ מלמדות על עליה של כ- 50% בנתון הזכאות לבגרות, ביחס לאחוז הזכאים לפני שנתיים. "התוצאות לא הפתיעו אותנו", אומר אלי ניסנהולץ, מנהל הקרייה, "הן מבטאות שיפור כללי בשדרות העבודה במקצועות השונים, שיפור הכולל גיוון דרכי הוראה ומתן מענה מתאים לכל תלמיד במעטפת של אקלים חינוכי מיטבי, המגיע מעבודה קשה ומשמעותית של כלל צוות קריית החינוך".
ניסנהולץ מבהיר כי הנתון הזה לא בא על חשבון קבוצות איכות של 4-5 יחידות במתמטיקה ובאנגלית, וגם בנתונים אלו יש עליה של למעלה מ 20% ביחס לנתון המקביל לפני שנתיים. "המענה האישי איננו מתמצה רק בסיוע משמעותי לכל תלמיד מתקשה, אלא גם בהעמדת כל הכלים לאפשר לכל תלמיד למצות את כשרונו באופן מקסימאלי, אנחנו פועלים שהמגמה תמשיך ותתחזק בשנים הקרובות ומודים לצוות החינוכי על השקעה יוצאת מהכלל".