היינו כחולמים

איתי אליהו בטור אישי ל'עמקניוז' מספר על העונה החלומית של הפועל עפולה וחש גאווה גדולה: "מעל הכל יש בעפולה-'זהות מקומית'-סעיף שבו רוב המועדונים בליגה נופלים בו. בדבר אחד חייבים לעשות קפיצת מדרגה לליגה של הגדולות, מספר הצופים שמגיעים למשחקים"

לפתוח כל אתר ספורט ממוצע, להיכנס לטבלה של הליגה הכי מעניינת שיש לראות ופשוט לא להאמין. לא מודבר בטעות הקלדה, או בתופעה חולפת- הפועל עפולה במקום השלישי עם מספר נקודות זהה למקום השני ממנו מעפילים לליגת העל!
לא נכנס בכלל לדיון ליגת העל כן או לא? אבל עצם העובדה שסגרנו את המחזור ה-22 והפועל עפולה שלנו נמצאת חזק בתמונה פשוט מרגשת אותי באופן אישי ותושבי העיר רבים אחרים.
התהליך האבולוציוני שעברה הקבוצה מתחילת העונה הוא מטורף ומכאן לדעתי גם צמחה העוצמה, לא כל מועדון היה עומד בתסריט על עזיבה של שני מאמנים להצעות מפתות יותר ואז מגיע המאמן השלישי וכשמו כן הוא נתן 'חיים' לקבוצה, בהפועל עפולה יש חדר הלבשה בריא, מגובש, מלא בשמחת חיים ומעל הכל-'זהות מקומית'-סעיף שבו רוב המועדונים בליגה הזו נופלים בו. אבל גולדמן, שאוט, בן מנשה, שנקור, מזרחי, אזרד, נחמני, פרץ ואפילו גיזי הוא כבר לגמרי עפולאי!
ואי אפשר בלי מילה על המתקן פשוט בונבוניירה, משטח הדשא חד משמעית הטוב בארץ! רק בדבר אחד חייבים בעפולה לעשות קפיצת מדרגה לליגה של הגדולות, מספר הצופים שמגיעים למשחקים. ואני אומר ואם לא עכשיו אימתי?
חייבים להגיע במשחק הקרוב מול מרמורק להכיר תודה לחבורה המופלאה שנותנת כמו ממש ילד מחונן, המון גאווה ונחת לעיר שלנו. יאללה עפולה!