היה 100%: הוגשמה המשאלה של דניאל לשמש כשוטר ליום אחד

לדניאל דאניאל, נער בן14 עם צרכים מיוחדים מנצרת עילית היה חלום לשרת במשטרת ישראל למשך יממה. ניידת המשאלות הפכה אמש את החלום למציאות אמיתית- כולל קבלת דרגה

החלום של דניאל דאניאל, נער חביב וחמוד בן 14 מנצרת עילית היה לשמש כשוטר במשטרת ישראל ליום אחד. משאלה זו הוגשמה אמש על ידי שוטרי משטרת נצרת עילית – באמצעות ניידת המשאלות שמופעלת על ידי משטרת ישראל.
אתמון בבוקר הגיעה לביתו של דניאל רס"ר עדי פרג', רכזת המתנדבים של תחנת נצרת עילית – כשהיא מלווה בצוות ניידת המשאלות של משטרת ישראל. משלחת כחולי המדים ביקשו מדניאל לנסוע איתם לתחנה. דניאל, שהתרגש מאד מהמחווה, עלה לניידת המשאלות ומאותה נקודה הצוות הגשים את חלומו.
בתחנה דניאל התקבל בקבלת פנים חמה במיוחד. תחנתו הראשונה היתה במשרד מפקד התחנה שם הוא קיבל סקירה על תחנת נצרת עילית – ובמעמד זה הוענקה לו דרגה.
קצין האג״מ רפ״ק סלבה בונצ׳וק ערך לדניאל סיור מקיף במשרדי התחנה ביומן. במהלך הסיור דניאל פגש את נוהג הכלב אסף ויחד תירגלו חיפוש ותפיסת סמים על ידי הכלב המשטרתי. בהמשך דניאל יצא לסיבוב בעיר וטיפל באירועים יחד עם שוטרי התחנה.
רס״ר עדי פרג׳: "שמחנו להגשים את חלומו של דניאל. החיוך שעלה על פניו שווה את כל המאמץ וההשקעה”. מפקד התחנה סנ"צ משה ויצמן סיכם: "אנו שמחים שנפל בחלקנו להגשים לדניאל את חלומו”.