החתמה משמעותית: אדגר סוסה חתם בגלבוע/גליל

זר חדש נחת בגן נר: הרכז המוכשר (31, 1.88 מ'), ששיחק בהפועל ירושלים, יחזק את הקבוצה של ליאור ליובין שאמר לאחר צירופו: "הוא שחקן מאוד איכותי ובעל אישיות נהדרת"

האתגר של אדגר: החתמה גדולה לקבוצה מהגלבוע, אדגר סוסה (31, 1.88), הרכז המוכשר האמריקאי/הדומיניקני, עם ניסיון ביורוליג והיורוקאפ מצטרף לחבורה הלוחמת של ליובין. פתיחת עונת 2019/20  מתקרבת, והקבוצה של ההתיישבות הוותיקה הפריפריה והחקלאים, לקראת השלמת הסגל ומצבת הזרים, לאחר שהאמריקאי/דומיניקני אדגר סוסה המשחק בעמדת הרכז מגיע לגלבוע, במטרה לתרום מניסיונו הרב שצבר בעיקר בליגות הבכירות האירופאיות ביניהן איטליה וספרד, כאשר אל הגלבוע הוא מגיע מהליגה הראשונה בצרפת בה שיחק במדי מועדון גרברלין דנקרק, בה העמיד ממוצעים של 13.2 נק' 5 אס'.
לאחר החתמתו של סוסה, נותרה כעת החתמתו של זר רביעי להשלמת סגל הקבוצה במלואו, לקראת היציאה למחנה האימונים שיערך באופן מסורתי בצפון בגליל העליון.
סוסה, יליד ניו יורק, בוגר מכללת לואיסוויל, ושחקן בולט ב- all American, כמו כן בעברו שחקן נוחת בגלבוע לקדנציה שנייה בישראל, לאחר שבעונת 2015/16, שיחק תקופה קצרה במדי הפועל ירושלים. סוסה שחקן בעל זכיות רבות באליפויות, קריירת משחק ביורוליג במדי ססרי האיטלקית, ויורוקאפ במדי גרברלין דנקרק.
סוסה מצטרף לסגל שכולל את האמריקאים ג'ארמר גאלי ו'אסטין טילמן, ואת הישראלים נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, גיל בני, עמית גרשון, עידו פליישר, עמית ראובן, בניה סרור ורון קופר.
ממועדון גלבוע/גליל נמסר כי הוגבר קצב מכירת המנויים, לאור ההתעניינות הגדולה סביב הקבוצה. פרטים על מבצע מכירת המנויים ניתן למצוא באתר הקבוצה.
מאמן הקבוצה ליאור ליובין על החתמתו של סוסה: "מאוד שמחים לצרף את אדגר סוסה, שחקן מאוד איכותי,מנוסה עם אישיות נהדרת ואני בטוח שהוא יוסיף לנו המון."

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|