"הזמן עושה את שלו"? בתוך 4 שעות נחטפו הכרטיסים למופע של אברהם טל בגלבוע

שניר פרידמן, מנהל מרכז הצעירים: "אני שמח שהצלחנו להביא אמן מהשורה הראשונה לגלבוע ושמח שוב כי תושבי הגלבוע מצביעים ברגליים".

מיני היסטריה, כך, בפשטות, ניתן לתאר את ההסתערות של תושבי היישובים בגלבוע על הכרטיסים למופע של הזמר אברהם טל שיופיע בבית ציזלינג בחודש הבא.
שניר פרידמן, מנהל מרכז הצעירים, שהיה די מופתע מסגירת הקופות המהירה ציין כי המופע היה "סולד אאוט" בתוך ארבע שעות בלבד. לאחר זמן קצר הוציאו במועצה הודעה מהירה כי כי אזלו הכרטיסים למופע המרכזי של החורף, בו יופיע טל בבית ציזלינג.
העובדה כי הזמר זוכה בשנים האחרונות להצלחות חסרות תקדים, לאחר שכבש את הפלייליסט של גלגלצ עם אינספור להיטים וכן את בימת השופט בריאליטי המוזיקלי המצליח דה וויס, רק הוסיפו לבהלה לכרטיסים. גם המחיר הסמלי שנדרשו התושבים לשלם למופע היווה גורם נוסף בהתעניינות הרבה.
שניר פרידמן מנהל מרכז הצעירים: "אני שמח שהצלחנו להביא אמן מהשורה הראשונה לגלבוע ושמח שוב כי תושבי הגלבוע מצביעים ברגליים. תודה רבה למחלקת התרבות ולמשרד התרבות השותפים שלנו להבאת האירוע”.
בין היתר צפוי טל לבצע בגלבוע את הלהיטים הבאים: "אורות", "שושנה", "מחוזקים לעולם", "הימים עוברים", "הזמן עושה את שלו", "אדם צובר זיכרונות", "אם את הולכת", "אני לא מבין", "כל הילדים קופצים רוקדים", ו-"קול גלגל".

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|