הותר לפרסום: נחשפה הונאת המכשפים

אנשי הכנופיה נהגו לאתר את קורבנותיהם באמצעות פרסום מודעות על מגדת עתידות בעלת כוחות מיוחדים. הקורבנות נענו, שיתפו פעולה והפקידו את רכושם אצל ה"מכשפה". מה קרה בהמשך ה"טיפול"? כל הפרטים בפנים.
צילום דוברות המשטרה

נעצרו ארבעה חשודים בחשד שהשתייכו לכנופיה שנהגה להונות נשים באזור העמקים.
לדברי המשטרה, מעצרם של החשודים, בעל ואשה ובתם הצעירה בת השבע עשרה וחשוד נוסף מנצרת, התאפשר לאחר חקירה סמויה מספר חודשים שהתנהלה בידי מפלג ההונאה לאחר תלונות רבות של נשים על כך שרומו ורכושם הרב נגזל והן נותרו חסרות כל.
על פי המשטרה  נהגו אנשי הכנופיה באופן שיטתי לאתר את קרבנותיהם בערוצי המדיה השונים בשפה הערבית באינטרנט ובעיתונים, באמצעות פרסום מודעות על מגדת עתידות המסירה כישופים וקללות.
הקרבנות שהגיעו בעקבות המודעה התבקשו על ידי החשודה שהתחזתה למגדת העתידות, להביא את כל כספם ותכשיטיהם בכדי להסיר מהם את הכישוף והקללות.
קרבנות ההונאה היו נענות לדרישת החשודה בהנחה כי הכסף והרכוש יוחזר אליהן בתום הסרת הכישוף ולאחר שקיבלה את הכסף והתכשיטים, הייתה החשודה מנתקת מגע ונעלמת עם כל רכושן של הנשים שנפלו שולל.
כאמור הבוקר, במבצע שתוכנן מראש , פשטו חוקרי מפלג ההונאה בסיוע יס"מ צפון על בתי החשודים ועצרו את ארבעתם, שהובאו מאוחר יותר בבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בטבריה