הודיה היפה מתחתנת, אלון כספי בקרוב נהג, גרישה מכין לכם לופט מסיבות לבלייני עפולה, פלאש! – רכילות בעמק

זאת הודיה אלמו המדהימה מעפולה עלית שמתחתנת בקרוב מאד עם בחיר ליבה. גם היא הגיעה לעשות בוק אצל חני בלינסקי כהן. איפור, צילום עריכה וסטיילינג, חני.

• פרוספר ושושי קנדרו חגגו לא מכבר יום נישואין ויצאו לסוף שבוע של זוגיות בתל אביב, האמת עם זוגיות כזו מגיע להם.

• אלון כספי האיש והפארק העירוני בעפולה עושה צעדים ראשונים על הרכב בשיעורי נהיגה ומפרגן מכל הלב למורה שלו אודי אביזמיל שנותן לכל הנהגים החדשים הרגשת בטחון.

 

dniael
דניאל משה. בקרוב מאוד סג"מ משה

↑ דניאל משה העפולאי סיים קורס קצינים, בשעה טובה ולתפארת מדינת ישראל ההורים הגאים הכינו לכבוד המעמד חולצות בסטילס חנות הצילום מעפולה.

אוהד אלישע סיים בסוף השבוע עוד סוף שבוע צפוני בקצרין עם הפייטן מס' 1 ליאור אלמליח. אלישע ואלמליח צמד א.א עושה את העבודה בהצלחה מרובה.

זוכה "האח הגדול" VIP, מושיק עפיה הקפיץ ביום חמישי לפני כשבוע אלפיים מתושבי מגדל העמק באמפיתאטרון העירוני במסגרת אירועי הקיץ. בראשון היה זה תורו של עמיר בניון לרגש וביום רביעי פאר טסי הלהיב את ההמונים.

 

גרישה סגל .יזם. בקרוב לופט המסיבות
גרישה סגל . בקרוב לופט המסיבות שלו יפתח לקהל הרחב

↑ גרישה סגל עסוק בימים אלה בהכנות לפתיחת הלופט המדהים בבניין הבאולינג בעפולה. הלופט יקרא ה – RIO  ותוכלו לעשות מסיבות רווקים רווקות ימי הולדת ועוד… בינתיים תפסנו את גרישה ברגע של מנוחת בריכה עם דריה שלו.

משהו טוב קורה באגף לפיתוח הון-אנושי צעירים במגדל העמק. השבוע נרשמה הצעת נישואין שלישת בחודשים האחרונים. המאושרת הפעם היא רעות אסייג שיקבלה הצעה מבן זוגה יניב דמרי.

מנהל בית הספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק, דודי גריסרו ואשת החינוך והמורה עדה הרשקוביץ עמלו רבות כדי שהמסע לפולין שיצא השבוע לדרך ייצא ללא תקלות. סעו לשלום ותחזרו בשלום.