עובד נור בנאום ניצחון: "דף חדש, לא מתנקם, לא מחפש, לא מסתכל אחורה"

הפנייה לבנותיו וההתנצלות מראש לאישה, דורית. על הדף החדש והלא מתנקם, השירה, הכפיים, החיבוקים והשמפניות שכמעט גרמו לתקרית דיפלומטית איזורית, הפנייה למתמודדים האחרים וגם כמה מילים בנוגע לעתיד הלא פשוט כראש המועצה. עובד נור, המנצח הגדול של הבחירות לראשות מוא"ז גלבוע בנאום מלא תקווה. צפו בנאום המלא.

יום ארוך, מותח ומתיש הביא עמו אמש (יום ג'), בסביבות השעה 23:00 בלילה, בשורה משמחת לאלפי תומכים אדוקים ומשולהבים שהצטופפו בבית העם בקיבוץ גבע וחיכו למנצח הגדול בבחירות למועצה האזורית הגלבוע והאיש שאחריו הם הולכים בנאמנות בשנתיים האחרונות, עובד נור.

• אתר עמקניוז ימשיך בסיכום הבחירות לראשות מוא"ז גלבוע גם במהלך סוף השבוע, עם גלריית תמונות מיום הבחירות, ראיונות וידאו עם הפעילים ועוד.. הישארו מעודכנים.

בית העם הצנוע בקיבוץ גבע, ביתו של הגבעתרון, לא הכיל כבר הרבה שנים כאלו כמויות של רגשות ובכאלה תנודות קיצוניות. מתח, תקווה, חרדה, אהבה, עצבנות, ייאוש, שמחה והכל ביחד במעין תרכובת הזויה שמתפוצצת וממלאת את החלל באנרגיות מטורפות שרק ערב בחירות למועצה שנשלטה 20 שנה ע"י אדם אחד ואפשר לומר גם נקרעה לגזרים במהלך הבחירות הללו, יכול לספק. ואז, אדם אחד, במשפט אחד: "עובד נור הוא ראש המועצה האזורית גלבוע!", הוסיף לאותה תרכובת את הרכיב החסר ועזר לה לגרום גם לפסימיים וגם לאופטימיים ששהו באותו הרגע במקום להרגיש את אותו רגש בדיוק – אושר עילאי.

כניסתו של נור לבית העם לוותה, כמובן, במחיאות כפיים רועמות, בשירים, בחיבוקים, בהנפות ומה לא. עד שמישהו אחד חכם הבין שאולי זה פוגע ברגשותיהם של התומכים מהכפרים הערביים אפילו כמה שמפניות הספיקו להיפתח, להפיץ באויר ריח עדין של אלכוהול ולהדביק את סוליות הנעליים לרצפה.

• "הדרך לא מסתיימת כשאתה נופל, הדרך מסתיימת כשאתה בוחר לא לקום יותר."

אחרי מאמצים לא קצרים להוריד את האנשים מהבמה ומ-נור עצמו, עלה המנצח הגדול של הערב לבמה ופתח בפנייה לבנותיו והתנצלות רטרואקטיבית ועתידית לאשתו, דורית. לאחר מכן ציין את הרצון לפתיחת "דף חדש, לא מתנקם, לא מחפש ולא מסתכל אחורה" עם רמיזה לחששותיהם של קברניטי ועובדי המועצה ופנייה למתמודדים האחרים להצטרף לדרך החדשה.

לקול מחיאות הכפיים והשירה הבלתי פוסקת, נור זכר לצנן את האופוריה ולהזכיר לכולם שלפניהם משימה לא פשוטה בכלל, עם מועצה במצב כלכלי לא פשוט בכלל ועם קרעים גדולים במרקם החברתי המיוחד והרגיש, קרעים אותם יהיה קשה לאחות, "אחרי הערב הזה אני מלא תקווה שהמשימה בהחלט אפשרית" ציין נור.

נור סיים את נאומו במילת תודה לכל התומכים, העוזרים ולכל מי שלקח חלק במלאכה: "יש מצבים שהמילה תודה היא דקה מדי, רזה מדי, אתה יודע מה אתה מרגיש בפנים אבל אתה לא יודע לייצר את זה במילים. המון המון תודה רבה"

צהלה גדולה לאחר הקראת התוצאות. עובד נור מגיע לבית העם בקיבוץ גבע
צהלה גדולה לאחר הקראת התוצאות. עובד נור מגיע לבית העם בקיבוץ גבע