הדוגמנית

בנים, נא לנשום עמוק: הדוגמנית הסקסית תמי טקלה (24) קפצה לחוף באשדוד וסיפקה כמה תמונות לוהטות לתיק העבודות שלה עבור סוכנות HH  מודל ועל הדרך גם הרעידה את המדור. מה מצב הדופק שלכם? צילום: ליאור קלדררו האחד והיחיד

 

רועי סימוני וירון דוד
רועי סימוני וירון דוד

↑ וויקנד שעבר, אילת: שני הג'וקרים מטבריה רועי סימוני וירון דוד יצאו לנפוש באילת.

 

הבחור מתחזק: הבלם בדימוס עמי אזולאי דאג לגייס את כל המי ומי מעפולה לשיעור תורה עם אברהם מסעוד יהודיוף, נכדו של הבבא סלי, בבית כנסת בית יעקב בעפולה. גם המדור קיבל הזמנה…אך נבצר מאיתנו להגיע עקב מחויבות קודמת.
מברוק לאיתי שכטר: גם קשר מכבי חיפה איתי שכטר יודע שכדאי להשקיע בנדל"ן בעפולה. ציפור קטנה לחשה לנו שהבחור נתן גיחה קצרה לעמק ורכש דירה מפנקת ברובע יזרעאל. למקרה שתהיתם, הבחור קנה את הדירה להשקעה…אז אל תבנו על זה שיהיה לכם שכן מפורסם.

 

עובד נור ופרי חידו
עובד נור ופרי חידו

פרי חידו גרשון, הבוסית של קפה 'מנדרין' מעפולה העניקה שירות וי.אי.פי לראש המועצה החדש בגלבוע, עובד נור, שהפך ללקוח קבוע במקום.

השופט המקומי בן שוחט סיפק השבוע סטטוס מעניין בדף הפייסבוק שלו (לא נגענו): "מישהו מוכר מנוי לחדר כושר?".  אם יש לכם מה להציע לאיש והמשרוקית…אתם מוזמנים לפנות אליו בפרטי.

 

• תכינו את הכיפות: מאז שהקשר גיא דיין, האיש והכיפה, חתם בעפולה לשלוש עונות…מלאי הכיפות באזור העמקים אזל. המדור מחכה בקוצר רוח לחגיגה של הקשר עם כיפה.

 

עמוס אעידן ויגאל הסלב
עמוס אעידן ויגאל הסלב

יום ראשון, פיצה רימיני: יגאל אעידן "הסלב", אבי כהן המכונה צ'יץ' ומלך השערים האגדי במיל' עמוס אעידן מדסקסים מול כל העולם ואחותו.

מיהו הבוס מליגה א' שהבטיח לחניכיו פריסת צ'קים נוחה על חובות של משכורות ומענקים? בינתיים השחקנים ממשיכים לחיות עם המינוס בעו"ש וחלקם החל לקבץ נדבות. לא נעים בעליל.

 

כל אחד והפגרה שלו: לטובת אלה שחיפשו בשבוע האחרון את יוסי בו סבו ואדיר דיין ולא ממש קיבלו מענה, חשוב לנו לעדכן אתכם שהם ארזו את המשפחה ואת גלגלי הים ויצאו לנפוש במלון U קורל ביץ קלאב מד.

 

יאיר גיסר ופרדי חייט
יאיר גיסר ופרדי חייט

 

↑ תחילת שבוע, קפה 'מנדרין': יאיר גיסר ופרדי חייט פתחו שולחן ופיזרו חיוך לכל עבר. יש לכם משהו לספר לנו?