הגרעין הראשון של בנות השירות הלאומי בישראל כובש את החקלאות בעמק ובגליל, כפיר בזק חגג יום הולדת וכפיר סרוסי נסע עם משלחת מכובדת מהעיר לחגוג את ראש השנה באומן. פלאש! – רכילות בעמק

הגרעין הראשון של בנות השירות הלאומי בישראל כובש את החקלאות בעמק ובגליל. כבר שבוע שבנות השירות הלאומי, פורצות הדרך בתחום החקלאות עובדות במסגרת מיזם 'היוגב' בראשות החקלאי אלקנה כהן מנהל המיזם בשותפות ארגון  'לב בגליל' בראשות אופיר שיק. הבנות עובדות בבוקר בחקלאות ואחר הצהריים בהתנדבויות בנצרת עילית. צחי ויס מנהל הגרעין התורני בנצרת עילית פועל להרחבת הפרויקט והגדלת מספר בנות השרות הלאומי אשר יעבדו בחקלאות.

כפיר בזק, המדברר הרשמי של מגדל העמק חגג מיד לאחר ראש השנה את יום הולדתו. תרשו לנו לאחל לו את כל הטוב שבעולם.

↑ כפיר סרוסי, המתמודד ברשימת הליכוד למועצת העיר בעפולה נסע ביחד עם משלחת מכובדת מהעיר לחגוג ולהתפלל את תפילות ראש השנה בציונו של רבי נחמן מאומן. לדבריו של סרוסי, גם באוקראינה כולם יודעים שליכודניק אמיתי מצביע ״מחל״ למועצת העיר.

• בזמן שאתם בירכתם על הרימון אמיר אברס מבלה בימים  בסלובניה וקרואטיה ועושה כמה בוקים מדהימים של צילומים מרהיבים. תמיד בפוקוס הבחור…

↑ לכבוד השנה החדשה, נגה מלמד ברזילי ממחסן הרכש של המרכז הרפואי פוריה, הגיעה לחלק למטופלים 300 אגרות ברכה צבעוניות ויפהפיות. במסגרת הפרוייקט אותו הובילה שרון שלזינגר באיער, עשרות יוצרות, מכל הארץ, הכינו בעבודת יד את הברכות המיוחדות אשר הוענקו למטופלים במחלקות השונות של המרכז הרפואי .
בתמונה נגה שהיא גם אחת היוצרות וצוות מחסן הרכש עם צוות המחלקה לשיקום גריאטרי וחלק קטן מאגרות הברכה.

• שישי. ארומה. עפולה. שרון כץ פותח שולחן ספורטיבי עם יאיר סילקו ויוסי פרטוק. היה מעניין. מאוד.

↑ למעלה מ-400 תושבים מיקנעם נהנו ממופע סליחות מרגש במיוחד עם ליאור אלמליח וחיים משה.

• נגה שרון וענבל אפשטיין-כידרה, חוד החנית של "באנו לשנות" חגגו את פתיחת השנה עם המון אנרגיות טובות. הכי כיף..