הגלבוע: פסטיבל תוצרת מקומית יוצא לדרך

שניר פרידמן , מנהל תכל'ס – מרכז הצעירים החדש: לשמחתי יש המון אנשים שיוצרים בגלבוע, וחלק גדול מהם משתתף בפסטיבל. התוצאה היא פשוט מדהימה"

חול המועד סוכות, והגלבוע לובש חג! על רקע נופי ההר ושדות העמק המרהיבים, תקיים לראשונה המועצה האזורית הגלבוע- פסטיבל תוצרת מקומית. את הפסטיבל יובילו אנשי מרכז הצעירים החדש שהוקם בגלבוע- תכל'ס, והוא יישא אופי של חגיגה עממית.
ב- 8.10, יום א', החל מהשעה 17:00 תחל החגיגה להנאת הקהל שיוכל ליהנות משלל פעילויות לרבות: מתחם ענק, במה מרכזית עם הופעות live בכל הסגנונות המשלבים מופעים מוסיקליים עם מיטב היוצרים והמבצעים. בנוסף, יכלול הפסטיבל תערוכת אמנות, דוכני אוכל ושתייה מיוחדים, סדנאות מטריפות, פעילות והצגות לילדים, אמני רחוב, דוכני מכירה, יד שניה, שוק אמנים, מתחם בירה ובמה קטנה, ומסיבה אל תוך הלילה. הפסטיבל יימשך עד השעה 5.00 בבוקר והוא מיועד לכל הגילאים כאשר הכניסה אליו בחינם.


"החלטנו שהפסטיבל ייערך כאן בתכל'ס –מקום שהיה פעם מוסך של משאיות, שאין מתאים ממנו לפסטיבל אמנות".|החל מחצות הליל תוגבר קצב החגיגה בפסטיבל כאשר, גל דה-פז עם ההרכב Lucille crew, והאמן האלקטרוני המחשמל shtubi, ימשיכו לנגן עד אור הבוקר 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שניר פרידמן , מנהל תכל'ס – מרכז הצעירים החדש: "הפסטיבל הוא תולדה של שיתוף פעולה בין המרכזים הקהילתיים בגלבוע, ומחלקת התרבות (בניהולה של גלית בר-גיל), שהחליטו על קיום אירוע גדול לטובת משפחות בגלבוע. כך כל אוכלוסיית הגלבוע תוכל ליהנות בסוכות מפסטיבל איכותי, בחינם, וקרוב לבית. החלטנו שהוא יקרה כאן בתכל'ס – מרכז הצעירים החדש שלנו, מקום שהיה פעם מוסך של משאיות, שאין מתאים ממנו לפסטיבל אמנות, בדיוק כמו שקורה בפסטיבלים טובים בעולם. הפסטיבל נותן ביטוי לאנשים היוצרים בגלבוע בין אם הם יוצרים מוזיקה ואמנות חזותית, ובין אם הם יוצרים אוכל ויין.

שניר פרידמן
שניר פרידמן. מנהל מרכז הצעירים בגלבוע – תכל'ס

לשמחתי יש המון אנשים שיוצרים כאן, וחלק גדול מהם משתתף בפסטיבל, והתוצאה היא פשוט מדהימה".
החל מחצות הליל תוגבר קצב החגיגה בפסטיבל כאשר, גל דה-פז עם ההרכב Lucille crew, והאמן האלקטרוני המחשמל shtubi, ימשיכו לנגן עד אור הבוקר… לצורך קיום הפסטיבל חברו בגלבוע לעמותת "פסטיבל בשקל" שמוסיפה נופף מקצועי בארגון הפסטיבל.
סיון גולדמן, מנהלת המרכזים הקהילתיים: "הפסטיבל צפוי להיות איכותי מאד, וקהילתי מאד: הילדים שלנו משתתפים בו, המוזיקאים שלנו מנגנים בו, העסקים הקטנים מוכרים בו, והאמנים שלנו מציגים בו בתערוכה. המטרה שלנו היא שכמה שיותר אנשים שחיים כאן יבואו לפסטיבל וייהנו מהתוצרת המדהימה שיש לנו כאן. יש לנו כאן קבוצת אנשי תרבות ויוצרים מכל יישובי הגלבוע שמובילה את הפסטיבל. משרד התרבות נתן לנו את תמיכתו, כל שנותר לכם הוא לקחת את המשפחה ולבוא".

לפרטים נוספים: עמוד הפייסבוק : תכל'ס – מרכז צעירים גלבוע
דן פינק – מנהל אמנותי עמותת פסטיבל בשקל  -0502029903
שניר פרידמן – מנהל תכל'ס – מרכז הצעירים החדש – 0505664773