האקס פקטור מעפולה: "אופק המלאך" צמרר את עברי לידר

הכישרון המוזיקלי הצעיר מעפולה כבש את לב השופטים ושייט בקלילות לשלב הבא בתוכנית עתירת הרייטינג של ערוץ 2

תושבי עפולה שצפו שלשום בתוכנית המוזיקה הפופולארית אקס פקטור בערוץ 2 חשו תחושת גאווה רבה בעת שאופק פרץ, תושב העיר, המוכר יותר בשם ״אופק המלאך״, עמד לאודישן בפני ארבעת השופטים וצלח אותו בהצלחה רבה, תוך שהוא זוכה למחמאות מרשימות על יכולותיו הווקאלית והביצוע המהוקצע והמרגש שלו.
המוזיקה תופסת חלק מרכזי בחייו של היוצר הצעיר שכותב ומלחין מזה שנים. בשנים האחרונות הוא נחשף לקהלים צעירים באמצעות המדיות הדיגיטליות – כולל עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם, בפייסבוק ומיליוני צפיות בשירים שלו ביוטיוב.
הלהיט הגדול שלו הוא "בית הספר" שעומד על קרוב לחמישה מיליון צפיות.
בפריים טיים בטלוויזיה הוא נחשף בפעם הראשונה, אבל ברחבי ישראל הוא כבר מוכר ומפורסם, הן בשל המוזיקה שלו והן בשל מראהו המצודד ועתיר הקעקועים – מרביתם אגב קשורים למוזיקה דוגמת תווים ופסנתר. באודישן הוא סיפר כי מדי יום מבקשים ממנו עשרות צעירים צילומי סלפי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"החלטתי לבוא לתוכנית להוכיח מה אני שווה. אני רוצה לפרוץ להתחיל להופיע בדיוק כמו דודו אהרון, עומר אדם, אייל גולן, ופאר טסי שיכירו את האישיות שלי ומה שיש לי להגיד״, אמר בראשית האודישן אופק המלאך לשופטים סאבלימנאל, שירי מימון, עברי לידר ומשה פרץ.
״אופק המלאך״ בחר לשיר באודישן את השיר ״אם תחכי לי״ של פאר טסי אבל לאחר מספר שניות נעצר על ידי משה פרץ שבעצת יתר השופטים המליץ לו לבחור שיר שמותאם לדעתו יותר לגוון קולו. בסופו של דבר נבחר השיר ״מישהו פעם״ של עברי לידר והביצוע כבש מיד את השופטים והקהל.
"יש לי צמרמורת, הביצוע כל כך מיוחד בעיניי ומרגש אותי״, אמר עברי לידר והקולגה שלו שירי מימון הוסיפה: הביצוע היה כאילו זה השיר שלך, של אופק המלאך וזה לא מובן מאליו, שיחקת אותה."
עתה יעבור אופק המלאך לשלב הבא בתוכנית.

צפו בקליפ "בית הספר בביצוע אופק המלאך וחבריו