האנשים מאחורי הניצחון: ראיון וידאו עם פעילי מטה עובד נור

בתוך כל האופוריה ושיכרון הניצחון, תפסנו לראיון שניים מהאנשים היותר פעילים במחנה עובד נור, דניאל בן ו-ורד אוחנונה, שעשו ימים כלילות בניסיון להביא לניצחונו של נור ולבסוף, כידוע, פתחו את השמפניות

לפני כשלוש שנים, מעט לפני הבחירות הקודמות לראשות מועצה אזורית הגלבוע, החליטו שני אנשים – ורד אוחנונה מהיישוב גן נר ודניאל בן ממושב דבורה, מתוך הזדהות עמוקה עם המסרים והדרך, לצאת למסע עם האדם שנראה להם הכי נכון וראוי לשמש כראש המוצה הבא, עובד נור.

הם יצאו למסע ולא בכיסא האחורי, אלא במושב הכי קדמי שיש והכי קרוב לכיסא הנהג. הם רתמו את עצמם, זמנם, מרצם, חבריהם ומשפחותיהם לטובת המשימה. בבחירות 2013, המאמצים הרבים לא הניבו פרי לצערם של אוחנונה ובן אך ביום ג' האחרון, אחרי שנתיים וחצי של עבודה מתמשכת, כיתות הרגליים, הלילות הלבנים ועבודת השטח היסודית של הפעילים הנמרצים הביאה לתוצאה המיוחלת עבורם עם ניצחונו של עובד נור במירוץ לראשות מועצה אזורית הגלבוע.

עכשיו, לדבריהם, הם יכולים להתפנות לחגוג את ימי הנישואין, ימי ההולדת של הילדים ושל עצמם, לאיחוי הקרעים החברתיים שנוצרו במערכות הבחירות האחרונות וכן, גם להשלים שעות שינה. עם זאת, הם יודעים, עכשיו רק מתחילה העבודה.

צפו בראיונות המלאים והמשיכו להתעדכן בכל החדשות המקומיות וקטעי הוידאו מהשטח רק באתר עמקניוז – כל מה שמעניין.

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

מגדל העמק: יקי בן חיים לא מבזבז זמן

|