האם הפועל עפולה בדרך להליך פירוק? "בגלל החובות-אין הרבה ברירות"

על רקע החובות הגדולים והניסיון להעביר את זכויות הניהול, גורמים המקורבים לעיריית עפולה טוענים כי לא יהיה מנוס מהליך פירוק שמשמעותו: הורדת 9 נקודות. בקרבתו של ששי יעקב אמרו: "סתם דיבורים. ששי יעקב לא יתן יד לדבר הזה"

הפועל עפולה, לאן? על רקע המינויים האפשריים לצוות הנהולי החדש שיעמוד בראש קבוצת הכדורגל העירונית, גורמים המקורבים לעיריית עפולה טוענים כי קיימת אפשרות יותר מסבירה כי הפועל עפולה תלך לקראת הליך פירוק. וזאת בשל הבור הכלכלי שמאיים על התפקוד השוטף של המועדון. המשמעות של הליכה לפירוק: מינוי נאמן לקבוצה מטעם בית המשפט שיגיע להסדר מול הנושים וכמו כן, הורדת 9 נקודות בטבלה באופן מיידי. להזכירכם, חובות המועדון נאמדים בכ-4 מיליון שקלים, והמשכורות האחרונות שולמו באיחור רציני. "החובות כל כך גדולים שאין יותר מדי ברירות. הליכה לפירוק זו אופצייה קיימת והגיונית לאור המצב העגום. העירייה לא יכולה לכסות חובות כאלה.
על אלקבץ יש אחריות ציבורית ולא יכול להזרים סכומים כאלה לקבוצה", כך אמר גורם המקורב לעירייה. בסביבתו של הנשיא ששי יעקב דחו את האפשרות הזו על הסף וטענו: "ששי יעקב לא יתן יד לדבר הזה והפועל עפולה לא תלך לשום פירוק. היחיד שיכול למנות נאמן לקבוצת ולהכריז על פירוק זה ששי יעקב והוא לא מוכן לשמוע על אפשרות כזו".
בתוך כך, בעירייה קיבלו החלטה למנות את עמיר נוי ליו"ר המועדון מיד לאחר העברת זכויות הניהול. נוי, יזם מקומי ואיש מוערך שקרוב לראש העיר אבי אלקבץ. בעבר שימש נוי כסגן מפקד תחנת המשטרה בעפולה ואף יש לו ניסיון  בניהול קבוצות ספורט. לפני מספר שנים הוא היה יו"ר הפועל עפולה בכדורסל וקודם לכן אף היה מנהל הפועל נצרת עילית בכדורגל.