האלופה מעמק חרוד פתחה עונה בהפסד, ויצ"ו נהלל גברה על רעננה

במחזור הפתיחה של ליגת העל תיכוניים, האלופה מעמק חרוד הפסידה לשרת נתניה בתוצאה 51:45. הנציגה השנייה מהעמק, ויצ"ו מנהלל גברה מטרווסט בתוצאה 84:80

הריצה לאליפות ליגת התיכוניים שנת 2018/19 החלה: ביום חמישי התקיים מחזור הפתיחה של ליגת העל תיכוניים במסגרתה משחקות שתי הנציגות שלנו מהעמק, האלופה הרב תחומי עמק חרוד. ומקיף חקלאי נהלל.

עמק חרוד, עדיין ללא יותם חנוכי שמשתקם מפציעה קשה שעבר, פגשה במסגרת משחקי בית א' את שרת נתניה בהיכל הספורט בגן נר במשחק שהועבר בשידור ישיר.
לעיני כ- 1400 אוהדים מרביתם באדום מעמק חרוד שעודדו את קבוצתם לאורך המשחק, החרודים פתחו טוב יותר את המשחק, והובילו לאורך שלביו, אך ברבע הרביעי "בעטו בדלי" לאחר ששרת נתניה התעלתה עם משחק הגנה מצוין ושלשות משנות מומנטום שהפכו את התוצאה. על איכותו של המשחק עצמו העיד לוח התוצאות שדקות רבות לא השתנה, ובעיקר התוצאה הסופית של המשחק.

הנציגה השנייה מהעמק מקיף חקלאי נהלל, פתחה ברגל ימין את העונה, לאחר שגברה על מטרוויסט נתניה בביתה בנהלל בתוצאה84:80. שלו לוגשי הצטיין עם 28 נק' ו-7 ריב'. אוהד דקל עם 16 נק' וליאל מלה עם 15 נק'. טום סיגטי קלע 9 נק', אפק סער 7 נק', רום כהן 5 נק' ורותם גורן 4 נק'

במחזור הבא שיתקיים ביום ב' הקרוב (17.9.18) יוצאות שתי הנציגות המעמק למשחק חוץ, עמק חרוד תפגוש בהדרים הוד השרון ונהלל תפגוש בליאו בק חיפה.