ד"ר יולנדה מרג'יה הצטרפה למרפאת כללית כפר תבור

"ראיתי את בני המשפחה שלי מטפלים במשפחות שלמות. אני מאוד מאמינה ברפואת משפחה ובמקום המשמעותי של המקצוע" אומרת ד"ר יולנדה מרג'יה

ד"ר יולנדה מרג'יה, תושבת יפיע, בוגרת בית הספר לרפואה באיטליה, רופאה בכפר קיש ומומחית ברפואה פנימית, הצטרפה לאחרונה למרפאת כללית כפר תבור.
"כבר בגיל צעיר בחרתי להיות רופאה", אמרה השבוע ד"ר מרג'יה, "ראיתי את בני המשפחה שלי מטפלים במשפחות שלמות. אני מאוד מאמינה ברפואת משפחה ובמקום המשמעותי של המקצוע. אני אוהבת לעבוד כרופאה ורואה בתפקיד שליחות אישית ומחייבת. בתור רופאה במרפאה נתקלתי בהרבה פציעות ומקרים של עזרה ראשונה שהצלחנו לטפל במקום ולהציל חיים או למנוע מהמטופל נסיעה לבית חולים", מספרת ד"ר מרג'יה על הבחירה המקצועית שלה.
ד"ר מרג'יה מצטרפת לצוות המוביל של המרפאה בניהולו של ד"ר דוד ברויטמן מומחה ברפואת המשפחה. במרפאה ניתנים שירותי רפואת און ליין, רפואת משפחה וילדים, שירותי סיעוד, שירותי תזונה ודיאטה, שירותי עבודה סוציאלית רפואית, שירותי משרד ומעבדה ובית מרקחת בזמינות גבוהה, וסדנאות לקידום אורח חיים בריא כגון: עזרה ראשונה, גמילה מעישון, וסדנה לסוכרתיים. לדברי מירב גוט, מנהלת כללית מחוז צפון, "אני מברכת על הצטרפותה של ד"ר מרג'יה למרפאה. אנחנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים, משפרים את הזמינות עבור ציבור המטופלים תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית. הטיפול הרפואי נגיש וזמין יותר ומאפשר לרבים מתושבי האזור לקבל את השירות הרפואי במרפאה סמוך למקום מגוריהם". "אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי וגאה בשירות הרפואי האיכותי והאנושי שהכללית והמרפאה נותנת למטופליה" אמרה ד"ר מרג'יה.