דרמה באסי גלבוע: האם אלי אלפסי יחליף את זכי הרוניאן?

על רקע החובות של המועדון והמתיחות מול הרשות המקומית, ראשי המועדון ממשיכים בחיפושים אחר משקיעים מבחוץ-בתקווה להציל את הקבוצה הבוגרת ואת מחלקת הנוער. גורם במועדון: "יש הבנות עקרוניות מול 3 משקיעים". על הפרק: שינויים גם במחלקת הנוער. צילום: אבי רביבו 

מה יהיה עם אסי גלבוע? על רקע הבור הכלכלי והמתיחות בין ראשי המועדון לרשות המקומית, חברי עמותת אסי גלבוע מנסים בכל דרך אפשרית לגייס משקיעים מבחוץ על מנת שהעמותה לא תתפרק. ל"עמקניוז" נודע כי במידה וימצאו משקיעים פוטנציאליים, צפוי גם שינוי פרסונאלי במחלקת הנוער. כאשר מי שעשוי לפנות את מקומו הוא זכי הרוניאן, איש כדורגל מוערך ומנוסה, שנמצא בתפקיד למעלה משני עשורים. אחד המועמדים לקבל את התפקיד, במידה וכמובן הדברים ילכו כמתוכנן, הוא אלי אלפסי, איש ניהול קפדן ויסודי שלאחרונה עזב את משרת היו"ר בהפועל מגדל העמק. אלפסי אישר את הפרטים ואמר: "יש אנשים טובים ומכובדים באסי גלבוע. קיבלתי פנייה אבל עדיין לא החזרתי תשובה. חשוב לי לראות קודם מה יקרה עם המועדון".

גורם בהנהלה אמר השבוע: "אנחנו נעשה את כל המאמצים לגייס משקיעים ולהציל את המועדון. כרגע יש הבנות עקרוניות מול שלושה משקיעים שמגיעים מתחום הכדורגל ומעוניינים להשקיע במועדון וכמובן לקחת תחת חסותם גם את מחלקת הנוער. אם חלילה לא נצליח במשימה הזו אז העמותה תלך לפירוק ולא יהיה כדורגל בגלבוע".